نماینده سابق کنگره آمریکا به رسوایی اخلاقی اعتراف کرد

© AP Photo / Richard Drew, Fileنماینده سابق کنگره آمریکا به رسوایی اخلاقی اعتراف کرد
نماینده سابق کنگره آمریکا به رسوایی اخلاقی اعتراف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده سابق کنگره آمریکا انتونی وینر، که نقش مهمی در مبارزات انتخاباتی آمریکا ایفا کرده بود، در دادگاه به جرم خود درباره اقدام غیراخلاقی اعتراف می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، وینر در دادگاه به رد و بدل کردن تصاویرسکسی با یک دختر 15 ساله را تایید خواهد کرد. جلسه دادگاه روز جمعه برگزار خواهد شد.
این رسوایی به گفته برخی از جامعه شناسان می تواند دلیلی برای عدم پیروزی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری باشد. در دوره ای که هیلاری کلینتون سمت وزارت خارجه آمریکا را عهده دار بود، "هما عابدین" همسر وینر که مشاور نزدیک هیلاری کلینتون بود با کومپیوتر مشترک خود با وینر به ارسال نامه های سری می پرداخت. زمانی که وینر به دلیل ارسال تصاویر سکس با یک دختر 15، توجه سازمان های مجری قانون را به سوی خود جلب کرد، نامه ای در کومپیوتر وی کشف شد. وجود این نامه را جیمز کومی رئیس وقت اف ب آی، تا 10 روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.
پس از این حادثه محبوبیت هیلاری کلینتون در نظرسنجی ها نسبت به دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه بشدت کاهش یافت. ترامپ برنده انتخابات و رئیس جمهور آمریکا شد و هیلاری کلینتون رسما اعلام کرد که این اقدام رئیس اف بی آی موجب پیروزی ترامپ شد. عابدین با همسر خود زیر یک سقف زندگی نمی کنند، اما از وی طلاق نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала