امریکا: انفجار منچستر انتحاری بود

© AFP 2023 / Daniel Leal-Olivasامریکا: انفجار منچستر انتحاری بود
امریکا: انفجار منچستر انتحاری بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان آمریکایی اعلام کردند که انفجار در سالون منچستر آرینا که دست‌کم ۱۹ کشته و بیش از ۵۰ زخمی به‌جای گذاشته، ناشی از یک عملیات انتحاری بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، ، مسئولان آمریکایی که از ذکر نام شان خودداری شده است، به " رویتر" گفته اند، تحقیقات اولیه نشان میدهد که یک عامل انتحاری، انفجار در یک سالون کنسرت در شهر منچستر در بریتانیا بوده است.
علاوه براین، وزارت امنیت داخلی آمریکا با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد که اوضاع در منچستر را بعد از حادثه اخیر از نزدیک نظارت می‌کند.
وزارت امنیت داخلی آمریکا خاطرنشان کرد، اطلاعاتی دال بر تهدیدهای احتمالی علیه سالون های کنسرت در ایالات متحده وجود ندارد.
وزارت امنیت داخلی امریکا در این بیانیه خود تاکید کرده است: «به‌رغم این امر، شهروندان آمریکایی شاهد تدابیر امنیتی بیشتر در داخل و اطراف اماکن عمومی و مراسم‌ها خواهند شد و مسئولان تدابیر پیشگیرانه زیادی اتخاذ می‌کنند».
پولیس بریتانیا می‌گوید دوشنبه‌شب انفجار در نزدیکی یک سالون کنسرت در شهر منچستر در شمال این کشور بیش حدود 80 کشته و زخمی به‌جای گذاشته است.
تحقیقات در مورد این انفجار آغاز شده است. طبق گزارش رسانه های بین المللی، این انفجار دقیقا زمانیکه کنسرت " آریانا گرانده" هنرمند معروف امریکایی در سالون آرینا منچستر صورت گرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала