معاش و امتیازات صبغت‌الله مجددی قطع شد

© Photo / ارگمعاش و امتیازات صبغت‌الله مجددی قطع شد
معاش و امتیازات صبغت‌الله مجددی قطع شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این معاش و امتیازات در هفت سال گذشته، به صبغت الله مجددى و چهار محافظ، يک راننده و يک دستیار او، پرداخت شده است در صورت که او در این مدت در مجلس حضور نداشته است.

اسپوتنیک به نقل از گزارش خبرگزاری "پژواک"، شورای نمایندگان افغانستان در نشست روز سه‌شنبه 23 می 2017، معاش و امتیازات صبغت الله مجددی و محافظانش را قطع کرد.
چندی قبل خبرگزاری‌ "پژواک" در گزارشی نوشته بود که صبغت الله مجددی یکی از رهبران جهادی افغانستان از سوی مجلس سنای این کشور در حالی 23 میلیون افغانی معاش و امتیازات دریافت می‌کند که او مدت طولانی در این مجلس و حتی افغانستان حضور نداشته است.
"فضل هادى مسلميار" ، در این نشست گفته است "صبغت الله مجددى در هفت سال گذشته 12 بار استعفاى داده است، اين استعفا را هم در زمان رياست جمهورى حامد کرزى و هم در حکومت وحدت ملى به رؤساى جمهور پيشکش کرده، اما از سوى رؤساى جمهور پذيرفته نشده و در این مدت معاش وی پرداخت می‌شد"
وی اعلام کرد که بعد از اين معاش و امتيازات صبغت الله مجددى، محافظان، راننده و دستيار او را قطع مى‌کند.
بر اساس این گزارش، این معاش و امتیازات در هفت سال گذشته، به صبغت الله مجددى و چهار محافظ، يک راننده و يک دستیار او، پرداخت شده است در صورت که او در این مدت در مجلس حضور نداشته است.
صبغت الله مجددی یکی از رهبران جهادی است، وی در سه پست دولتی ایفای وظیفه نموده و در این جریان 12 بار استعفا داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала