نخست‌ وزیر مالیزیا ایران را نصیحت کرد

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر 19 May 2016. Prime Minister of Malaysia Najib Tun Razak during a bilateral meeting with Russian President Vladimir Putin at Radisson Blu Resort & Congress Centre in Sochi
19 May 2016. Prime Minister of Malaysia Najib Tun Razak during a bilateral meeting with Russian President Vladimir Putin at Radisson Blu Resort & Congress Centre in Sochi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وی گفت که می دانم باورهای گسترده ای وجود دارد که ایران باعث بی ثباتی در منطقه شده است.

به گزارش اسپوتنیک ،نجیب رزاق نخست وزیر مالیزیا که در اجلاس سران عربی — اسلامی و ایالات متحده در ریاض حاضر بود و شاهد سرزنش و انتقاد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از ایران در مقابل روئسا دیگر دولت های اسلامی بود ، وی هم تهران را نصیحت کرد و گفت که تهران باید از انجام هر کاری که می تواند ثبات منطقه خاورميانه را تهدید كند خودداری نمايد.
به گفته وی:" ایران باید ازهرنوع اقدامی که می تواند به عنوان دخالت در امور همسایگان تفسیر شود اجتناب کند. این نه تنها برای ثبات منطقه است، بلکه برای همبستگی است."
این اجلاس با حضور حدود 50 کشور اسلامی برای ایجاد همکاری با ایالات متحده در دولت دونالد برای مبارزه با تروریسم برگزار شد.
و آن غیر از حمله تهاجمی عربستان سعودی به یمن است، که در حال حاضر سعی می کند تا نفوذ بیشتری به دست بیاورد تا جلوی پیشبرد ایران را بگیرد.
پادشاه عربستان سعودی، سلمان عبدالعزیز آل سعود در سخنرانی خود دونالد ترامپ را استقبال، و ایران را به عنوان دشمن مشترک و منبع خشونتی که باید با همکاری همدیگر از آن جلوگیری کند ، یاد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала