امریکا به دلیل شکست خود در افغانستان ،تلاش دارد به روسیه تهمت کند

© Sputnik / Natalia Seliverstovaامریکا به دلیل شکست خود در افغانستان ،تلاش دارد به روسیه تهمت کند
امریکا به دلیل شکست خود در افغانستان ،تلاش دارد به روسیه تهمت کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نطریات دیپارتمنت مطبوعات و اطلاعات وزارت امور خارجه روسیه گفته شده است ،که بیانیه در مورد حمایت طالبان از جانب مسکو،منحرف ساختن توجه جامعه بین المللی از بسیاری اشتباهاتی است که درمدت بیش از 15 سال توسط ارتش ایالات متحده امریکا و ناتو رخ داده است، ساخته شده بود.

همانطوریکه در سند آمده است،جنرال عبدلرزاق فرمانده پولیس ولایت قندهار  قبلآ اعلام کرده بود،که روسیه با همکاری با کشور های دیگر "به طالبان منابع مالی و تسلیحات کمک میکند". علاوه براین وزارت امور خارجه اعلام کرد،که کانال تلویزیونی  فاکس نیوز از روش های شناخته شده ،از دستکاری در آگاهی عمومی استفاده کرده  و گزارشی را در مورد ظاهر شدن هلیکوپترها  درولایت کندز  در و قاچاق کالا  از مرز تاجکستان- افغانستان با تحلیل تحلیلگران ساختگی  در مورد ورود مشاوران نظامی روسیه  و سازماندهی انها  در حمایت مالی و تدارکاتی جنبش طالبان، ترکیب کردند.

اداره اطلاعات وزارت دفاع امریکا در مورد اتهامات تامین سلاح روسیه به جنبش طالبان در افغانستان هیچ اطلاعاتی ندارد.ریس این اداره وینسنت استورت در جلسه مجلس سنا اعلام کرد،که  ما از گفتگو با طالبان میدانیم،که  برخی از پشتیبانی ها از طرف روسیه  ارائه شده است،اما من شواهد فزیکی واقعی را که برای طالبان پول یا سلاح تحویل داده شده است نمی بینم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала