رابرت گیتز: غرب منتظر حملات تروریستی بیشتری باشد

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر U.S. Defense Secretary Robert Gates in Kremlin
U.S. Defense Secretary Robert Gates in Kremlin - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر دفاع پیشن امریکا حمله تروریستی منچستر انگلیس را که داعش مسئولیت آن را به عهده گرفته نمودار گسترش و وقوع عملیات تروریستی بیشتری عنوان کرد وگفت: غرب باید در آینده انتظار وقوع بیشتر این گونه عملیات را داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رابرت گیتز وزیر دفاع دولت های بوش و اوباما روز سه شنبه درکنفرانسی که پیرامون نقش اخوان المسملین در قطر برگزار شد، گفت: همزمان با ادامه ضعف و شکست نیروهای داعش در کشور های سوریه و عراق، این تشکیلات تلاش خود را بر گسترش عملیات تروریستی در غرب متمرکز خواهد کرد.

Премьер-министр Великобритании Тереза Мэй - اسپوتنیک افغانستان
پولیس بریتانیا هویت حمله کننده تروریستی را پیدا کرد

وی در این کنفرانس که از سوی یکی از اندیشکده های امریکا در واشنگتن برگزار می شد، حمله تروریستی روز دوشنبه در منچستر انگلستان را مقدمه ای بر گسترش عملیات تروریستی این گروه در غرب عنوان کرد.
وزیر دفاع پیشین امریکا تصریح کرد: معتقدم تفاوتی نمی کند که آیا حمله روز دوشنبه انگلیس مستقیم از سوی داعش طراحی و اجرا شده و یا این گروه درترغیب وتشویق افراد به آن شرکت داشته است.
وی توضیح داد: به هر صورت اروپایی ها باید هوشیاری و آمادگی بیشتری در ارزیابی و مقابله با تهدید گروه های تروریستی مروج تفکرات افراطی نشان دهند.
در حمله تروریستی به کنسرتی در منچستر انگلستان بیش از 20 تن کشته و دهها تن نیز زخمی شدند.گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала