مردان مسلح در پاکستان دو تبعه چین را اختطاف کردند

© REUTERS / Naseer Ahmedمردان مسلح در پاکستان دو تبعه چین را اختطاف کردند
مردان مسلح در پاکستان دو تبعه چین را اختطاف کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس پاکستان برای جستجوی دو تبعه چینی که اخیراً اختطاف شده اند، عملیات خاص براه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رادیوی بین‌المللی چین، پولیس شهر کویته مناطق مختلف ای شهر را جهت پیدا کردن این دو تبعه خارجی، گشت‌زنی کرده اند، و در کویته پوسته‌های اضافی چک و تلاشی پولیس ایجاد شده است.

براساس اطلاعات پولیس محلی، زمانیکه سه تبعه چین- یک مرد و دو زن پیاده از بازار روانه منزل شان بودند، یک موتر مردان مسلح سوار بر یک موتر تویوتا راه شان را مسدود کردند. اختطاف‌کنندگان با زور مرد و یک زن را سوار موتر کردند، اما زمانی تلاش کردند که دختر دوم را نیز با خود ببرند، یک مرد عابر بنام محمد ظاهر مداخله کرد و مانع شان شد.

محمد ظاهر گفت: "من از آنها پرسیدم که چه کاری با خارجی ها می‌کنند، آنها جواب دادند که کارمندان جنایی اند و اتباع خارجی را جهت تحقیق با خود می‌برند. من با آنها درگیر شدم و یک دختر را آزاد ساختم، اما زمانیکه تلاش کردم به دیگران نیز کمک کنم، یکی از اختطاف‌کنندگان به پایم مرمی فیر کرد. من افتیدم و آنها یکجا با چینی‌ها فرار کردند".

سفارت چین در پاکستان خبر اختطاف اتباع این کشور را تائید کرده است. تاهنوز هیچ یک از گروه‌های مسلح افراط گرای پاکستانی مسئولیت این اختطاف را به دوش نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала