جنگ اطلاعاتی امریکا با روسیه،چین و ایران

© bbg جنگ اطلاعاتی امریکا با روسیه،چین و ایران
جنگ اطلاعاتی امریکا با روسیه،چین و ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگ اطلاعاتی با روسیه،چین و ایران یکی از اولویت های سیاست امریکا باقی مانده است.

گزارش جدید کنگره امریکا در شورای نشراتی  ایالات متحده BBG, Broadcasting Board of Governorsبه درخواست بودجه سال 2018 گفته شده است،که مخالفت اطلاعاتی با روسیه ، حتی با کاهش تخصیص بودجه یکی از اولویت هابرای تبلیغات  ایالات متحده باقی مانده است.

 کانال های رادیو تلویزیونی "صدای امریکا" "آزادی"و "اروپای آزاد "و همچنین RFE / RL —(نشرات در روسیه،اروپای شرقی و آسیای مرکزی)"آسیای آزاد، TRC "مارتی" و(نشرات در کوبا) رادیو" ساوا" و در بخش شرق میانه کانال تلویزیونی"الحره" تحت کنترول BBG قرار دارد.

اولویت های سیاسی و زبانی

تدوین کنندگان این سند به این نتیجه رسیدند،که در تامین مالی  سال جدید برای BBG ،که دراول اکتوبرآغاز میشود 685,1 میلیون دالر درخواست شده که 63,1 میلیون دالر  یا 8,4 در صد کمتر از سال سال جاری است.اما آنها تاکید میکنند،"که با این حال ،دولت امریکا اولویت را به تامین مالی  برنامه ها برای مقابله  با اخبار دروغ روسیه ،مبارزه با افراط گرایی خشونت آمیز و همچنین تقویت پخش برای مخاطبان کوریای شمالی میدهند".

در این گزارش اشاره شده است ،که برای BBG مهم ترین زبان استراتیژیک ،زبان های روسی،فارسی،اسپانیایی و چینایی شمرده میشود.با توصیف موفقیت ساختار های تحت کنترول،نویسندگان گزارش ،به ویژه در پروژه مشترک RFE / RL و "صدای امریکا در برنامه روزانه یک ساعته  تلویزیونی "زمان واقعی"  که به زبان روسی نشر میشود تمرکز کردند،که آن در تمام جمهوری های سابق اتحاد شوروی از طریق شبکه های اجتماعی پخش میشود.

از جمله دستآورد های آن،  به ویژه ویدئو سال گذشته در مورد وعده های اجرا ناشده  رهبری روسیه ،گویا که نه تنها در شبکه های اجتماعی ایالات متحده بلکه در "ادناکلاسنیکی" موفقیت های بزرگ را حاصل کرده است.

. به هر حال با توجه به گزارش، "صدای امریکا"  در سال 2018قصد دارد  پروژه،"زمان واقعی" را توسعه دهد.اما اگر رهبری سابق BBGگسترش طرحهای پخش24 ساعته شبکه ای و تلویزیونی رادر سر داشتند ،در سند جدید در این مورد ذکر نشده است.

درمیان موفقیت ها در جهت اوکراین ،به ویژه  سازماندهی ویدئو کنفرانس  ها  به طور منظم با مشارکت قانونگذاران امریکایی و اوکراینی گفته  شده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала