امریکا به آلمان F-35 را تحمیل میکند

© Photo / DVIDSHUBامریکا به آلمان F-35 را تحمیل میکند
امریکا به آلمان F-35 را تحمیل میکند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیرو های هوایی آلمان درخواست اطلاعات محرمانه F-35 را به ایالات متحده ارسال کردند تا بتوانند با هواپیما های دیگر مقایسه کنند که آیامیتواند پارک فعلی طیاره های شکاری کشور را جاگزین شوند.

به گزارش سپوتنیک به نقل از رسانه ها، درخواست کتبی در این ماه ارسال شد، از آن روشن میشود،که دولت آلمان برای جاگزینی طیارات خود، از سال 2025 تا 2035 به کدام مدل خاص تمایل نشان نداده است.

پیش از این تصور می شد،که برلین به طیاره های جنگی یوروفایتر تایفون ،که توسط شرکت فرانسوی،انگلستان،ایتالیا و آلمان ایجاد شده ترجیح میدهد.

منابع نظامی گفتند،که آلمان در پس زمینه مشکلات تخنیکی یوروفایتر وپس از آنکه قیمت این طیاره های جنگی پایان آمد ،به طیاره های  F-35 علاقه مند شد.

F-35 یکی ازپر هزینه ترین و ناموفق ترین برنامه های پنتاگون است ،که مورد انتقاد قرار گرفته است.او در درجه بندی مجله The National Interest.در جای یکی از ناموفق ترین طیارات جنگی قرار گرفت. الکسی لینکوف،کار شناس نظامی  مدیر تجاری مجله "ارسنال اوتی چستووه" معتقد است،که انتخاب آلمان محدود است.

 او گفت،آلمان، انتخاب گسترده از تولیدکنندگان محدود طیاره ها در ایالات متحده و در فرانسه است که دارای طیاره های جنگی "رافایل"هستند. اگر ما نسخه امریکایی را نگاه کنیم،یعنی دو برنامه  F/A-18 "هورنت" و F-15 "عقاب" جنگنده های نسل++4.   اما قسمیکه آشکار است ،امریکا جهت دستور دادن به کمپلکس نظامی صنعتی خود ،دوست دارد کشور های عضو ناتو را به تسلیحات خود تحمیل کند.و به احتمال زیاد همین وضعیت رخ میدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала