معاون سخنگوی ریاست‌ اجرایی افغانستان: «عبدالله» هنوز عضو حزب جمعیت است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر معاون سخنگوی ریاست‌ اجرایی افغانستان: «عبدالله» هنوز عضو حزب جمعیت است
معاون سخنگوی ریاست‌ اجرایی افغانستان: «عبدالله» هنوز عضو حزب جمعیت است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از انتشار لیست ۶۴نفره شورای رهبری حزب جمعیت و نبودن اسم «عبدالله عبدالله» میان آنها گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر حذف نام وی از این حزب مطرح شد که معاون سخنگوی ریاست اجرایی افغانستان این موضوع را رد کرد و گفت: عبدالله همچنان عضو این حزب است.

به گزارش سپوتنیک به نقل از تسنیم، «جاوید فیصل» معاون سخنگوی ریاست اجرایی افغانستان در واکنش به حذف نام «عبدالله عبدالله» از لیست شورای رهبری حزب جمعیت اعلام کرد: عبدالله همچنان عضو حزب جمعیت بوده و به‌دلیل مشغله‌های فراوان دیگر در فهرست شورای رهبری حضور ندارد.

وی برخی شنیده‌ها مبنی بر خروج عبدالله از حزب جمعیت را رد کرد و گفت: این ادعاها صحت ندارد و عبدالله همچنان عضو این حزب است.

این در حالیست که در روزهای گذشته فهرستی 64نفره از اعضای شورای رهبری حزب جمعیت منتشر شد که نام «عبدالله عبدالله» و «امرالله صالح» که از اعضای اصلی این حزب هستند، در آن وجود نداشت.

حذف نام عبدالله پس از اختلافات میان وی و «عطا محمد نور» از اعضای اصلی این حزب و والی بلخ دامنه شایعات را گسترده‌تر کرد.

گفتنی است عبدالله در انتخابات گذشته از سوی حزب جمعیت به‌عنوان کاندیدای مورد تأیید معرفی و رأی آورد اما با گذشت بیش از دو سال از عملکرد حکومت وحدت ملی برخی از اعضای حزب جمعیت، انتقادهای جدی از عبدالله و عملکردش داشته و دارند.

عطا محمد نور از کسانی است که با وجود حمایت جدی از عبدالله در انتخابات ریاست‌جمهوری، اخیراً میان عموم مردم به‌خاطر حمایت از وی عذرخواهی و اظهار ندامت کرده است.

تاکنون اعضای حزب جمعیت در ارتباط با حضور و یا عدم حضور عبدالله در این حزب اظهارنظری نکرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала