برنامه امریکایی برای ایجاد "سربازان فوق العاده" خیالی به نظر میرسد

© REUTERS / Alaa Al-MarjaniAn American soldier takes a selfie at the U.S. army base in Qayyara, south of Mosul October 25, 2016
An American soldier takes a selfie at the U.S. army base in Qayyara, south of Mosul October 25, 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای ویژه ایالات متحده امریکا قادر به حفظ شدت عملیات جاری در کشورهای مختلف نیستند .

سربازان پس از چند دهه جنگ های مداوم از نگاه روانی خسته شده ، که این خستگی منجر به خودکشی در میان سربازان قطعات خاص میگردد.
دراین مورد رئیس نیروهای ویژه وزارت دفاع ایالات متحده امریکا ریموند توماس هنگام سخنرانی در کمیته مجلس سنا نیروهای مسلح اعلام کرد.
جنرال تاکید کرد که هشت هزار سرباز نیروهای ویژه ایالات متحده امریکا امروز در بیش از 80 کشور در سراسر جهان در خط مقدم جنگ مصروف خدمت استند.
چنین فعالیت باعث ایجاد استرس بیشتر میگردد. ریموند توماس در کنگره امریکا یاد اوری نموده گفت: "ما نه به هر مرضی دارو هستیم و نه یک راه حل دائمی برای تمام مشکلات ، و شما هرگز چنین کلمات را از ما نخواهید شنید".
جنرال ریموند توماس حاظر نشد در کنگره امریکا در مورد تعداد خودکشی ها در میان سربازان قطعات ویژه صحبت نماید. وی گفت: من نمیخواهم آمار وحشتناک این وقایع را فاش نمایم، مگر ما ازین پرابلم رنج میبریم.
خودکشی در میان سربازان قطعات ویژه ایالات متحده امریکا از سال 2012 اغاز گردید. انوقت 24 نفر با زندگی وداع نمودند. در سال 2014 به تعداد 18 سرباز خود کشی نمود. " این آخرین سال است که پنتاگون در مورد این موضوع اطلاعت را فاش نموده بود".
نیروهای ویژه با انجمن " بررسی خودکشی ها suicidology قرار دادی را به امضا رسانیدند. هدف قرار داد مذکور توسعه برنامه ای برای قطعات ویژه جهت جلوگیری از خودکشی و شناسایی سیگنال های اولیه در مورد امکان تراژدیدی میباشد.
یک تعداد برنامه های دیگر نیز وجود دارد. با توجه به اطلاعات رسانه ها ، قوماندانی نیرو های عملیات ویژه در نظر دارد به کمک مواد غذایی و محصولات خاص مرز های قدرت افراد را ازدیاد بخشیده و بدین ترتیب " سربازان فوقالعاده " را ایجاد نماید.
به گفته کارشناس نظامی، مدیر مسول مجله "دفاع ملی" ایگور کوروتچینکو — ایجاد چنین برنامه ای خیال و تصوری بیش نیست. وی در مصاحبه با اسپوتنیک درین رابطه گفت:
این که پنتاگون با دادن دارو ها و مواد بیولوژیکی گوناگون به افراد موفق خواهد شد که سربازان و نظامی های خود را به " سایبورگ ها " تبدیل نماید — یک انتظار خیالی و دور از واقیعت است.
بلی ، دارو های است که به کمک ان ممکن افراد بتواند چند روزی را بدون خواب سپری نماید. مگر این یک اثر کوتاه مدت است. به دنبال این اثر یک وقفه طولانی برای بازگردانیدن توانایی های فزیولوژیکی — طبیعی انسان ضرور است.
کارشناس ایگور کوروتچینکودر ادامه افزود:پنتاگون مدت زیاد است که مصروف حل این پرابلم میباشد. او گفت:
به طور خاص، توسعه اسکلت خارجی مبارزه و وسایل میخانیکی ایجاد میگردد ، که گمان میرود برای نیروهای ویژه ایالات متحده زمینه انرا مساعد میسازد تا در زمین های دشوار به جای اسپ از آن استفاده نمایند.
همه ای اینها در ماهیت ابتکارات نو اورانه است. کار شناس نظامی میگوید: تمام این محاسبات که سربازان بطور ناگهانی وسحر امیز قادر به افزایش استقامت فزیکی خود شده و بدون خواب و استراحت هفته ها مصروف عملیات رزمی باشند ، به توانایی های فزیولوژیکی فرد مربوط است. و چنین معجزه هیچوقت نخواهد بود.

به گفته وی، افزایش قابلیت های رزمی نظامیان از همه اولتر به تکنالوژی مدرن ارتباط دارد. وی می افزاید:
توانایی مبارزه را در میدان جنگ ، تخنیک جنگی ، اوپتیک شبانه ، ارتباطات ماهواره ای و تاکتیکی بطور قابل ملاحظه افزایش میدهد.
تضمین موثر را میتوان با ایجاد وسایل جدید حمل و نقل ، ارتباطات ، نظارت از میدان جنگ و همچنان با بلند بردن تجهیزات سطح مقدماتی بقا ،بدست اورد.


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала