گروه هفت اهمیت گفتگو با مسکو را به رسمیت شناخت

© REUTERS / Jonathan Ernstگروه هفت اهمیت گفتگو با مسکو را به رسمیت شناخت
گروه هفت اهمیت گفتگو با مسکو را به رسمیت شناخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک، آنجلینو آلفانو وزیر امور خارجه ایتالیا در یک مصاحبه اختصاصی با تاس گفت:" کشور های گروه هفت ،اهمیت گفتگو با مسکو را،که برای جستجو و توسعه راه حل برای بحران های عمده بین المللی ، و همچنین پاسخ های مشترک برای چالش های موجوده،شروع از تروریسم لازم است،به رسمیت شناختند".

در حین زمان او اشاره کرد، به این معنی نیست ،که کاهش فشار بر روسیه در مورد مسولیت های خود در بحران اوکراین،که کشور های "هفت"را مجبور سازد تا اقدامات محدودی را در چوکات (اتحادیه اروپا و به سطح ملی) معرفی کنند.او گفت"چیزی که مربوط به تحریم های اتحادیه اروپا میشود،مدت زمان آن بستگی به اجرای توافقات مینسک دارد و آن یک نقطه محک برای ایتالیا باقی می ماند.

اجلاس گروه هفت در تائورمینا در جزیره سیسیل ایتالیا خاتمه می یابد،که در روز اول آن (روز جمعه) روابط متقابل با روسیه مورد بحت قرار گرفت،اگر چه این مسله در دستور کار گنجانیده نشده بود.

ایتالیا که ریس هفت گانه است ،بار ها اعلام کرد،که یکی از وظایف- تثبیت یک گفتگوی سازنده در مورد موضوعات بین المللی با فدراسیون روسیه است.بطور خاص این بخش در بیانیه نهایی وزرای خارجه "هفت"که بتاریخ10-11 اپریل به ریاست آلفانو در لوکا برگزار شد موجود است.انتظار میرود که این  مسله در بیانیه پایانی سران کشور ها و دولت انعکاس پیدا میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала