استخدام یک گروه وکلا برای بررسی توییت ترامپ در قصر سفید

© Photo / Twitter/realDonaldTrumpاستخدام یک گروه وکلا برای بررسی توییت ترامپ در قصر سفید
استخدام یک گروه وکلا برای بررسی توییت ترامپ در قصر سفید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، قصر سفید قصد دارد، یک گروه از وکلا را به منظور بررسی و در صورت لزوم اصلاح پست های دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در توییتر استخدام کند.

به گفته  یکی از مشاوران رئیس جمهور، هدف اصلی این اقدام جلوگیری از ضایع وقت و انرژی رئیس جمهور در شبکه های اجتماعی می باشد. وی می افزاید، این وکلا باید تمام حقایق همراه با شواهد را پست کنند.

این مشاور رئیس جمهور امریکا صحت گزارش پورتال اینترنتی" Axios, " مبنی بر ایجاد یک ستاد مشترک به رهبری جارد کوشنر مشاور ارشد رئیس جمهور  به منظور دفع حملات پی در پی بر رئیس جمهور را تایید کرد.

ترامپ یکی از محبوب ترین کاربران توییتر شناخته شده است. رئیس جمهور امریکا حساب خود را در توییتر در سال 2009 ایجاد و اکنون بیش از 27،3 میلیون خواننده دارد و تاکنون 34،7 هزار پست در صحفه اش گذاشته است. آقای ترامپ بارها اعلام کرد، وی از این طریق به طور مسقتیم و بدون هیچگونه واسطه در برابر بوروکرات ها و رسانه های پیشرو با مردم امریکا در ارتباط می باشد.

حزب جمهوری خواهان پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور ترامپ حساب رسمی ریاست جمهوری را در توییتر راجستر کرده اما رئیس جمهور امریکا انتشار پست هایش را در صفحه شخصی اش در این شبکه اجتماعی ترجیح می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала