واکنش ترامپ به کشته شدن دو امریکایی بخاطر دفاع از دختران مسلمان

© AP Photo / Susan WalshPresident Donald Trump attends the commencement address at the U.S. Coast Guard Academy in New London, Conn., Wednesday, May 17, 2017
President Donald Trump attends the commencement address at the U.S. Coast Guard Academy in New London, Conn., Wednesday, May 17, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری امریکا کشته شدن دو مرد امریکایی که در مقابل یک سفیدپوست نژادپرست از دو دختر مسلمان حمایت می‌کردند، غیرقابل قبول خواند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فرانس پرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده در توئیت خود نوشته است: حملات خشونت بار در پورتلند، اورگان که روز جمعه رخ داد، غیرقابل قبول است. قربانیان در مقابل تنفر و تعصب ایستادگی کردند. ما به یاد آنها هستیم.
ریک جان بست 53 ساله آمریکایی و "تالیسین میردین نامکای مچه 23 ساله با بریدن گلوهایشان در قطاری در اورگان کشته شدند. آنها به دفاع از دو متعلم دختر که یکی از آنها حجاب داشته و دیگری یک آفریقایی-آمریکایی بودند، پرداخته بودند، که کشته شدند.
نفر سوم یک مرد 21 ساله به نام "میکا دیوید کول فلچر" است که به دلیل جراحت در بیمارستان بستری است. مهاجم یک مرد 35 ساله به نام "جرمی جوزف کریستیان" است که زمان دخالت این سه مرد دختران نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار می داده.
روزنامه پورتلند مرکوری نوشته است، فرد مهاجم که به دو فقره قتل و یک فقره تلاش برای قتل متهم شده یک نژادپرست سفید پوست و یک افراطی جناح راست است.
پیام ترامپ پیش از حضور در مراسم روز یادبود سربازان در گورستان ارلینگتون نزدیک واشنگتن منتشر گردید که فشار های رئیس جمهور برای محکوم کردن این اقدام صورت گرفته است.
به گفته یکی از خبرنگاران سابق تلویزیون:‌ این دو مرد به دست کسی کشته شدند که به درستی می توان او را تروریست خواند. آنها به دست کسی کشته شدند که به دو دختر نوجوان تعرض کلامی می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала