پوتين: ما ازترامپ کدام انتظار خاص نداشتیم

© Sputnik / Michael KlimentyevПрезидент РФ Владимир Путин на встрече с представителями зарубежных деловых кругов
Президент РФ Владимир Путин на встрече с представителями зарубежных деловых кругов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت روسیه وضعیت سیاسی در ایالات متحده و تاثیر این وضعیت را در سیاست رئيس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ درک می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از راسیسکایا گازیتاا به استناد از مصاحبه روز چهارشنبه پوتين با روزنامه فرانسوي فيگارو نوشت: متوجه هستيم که افراد شکست خورده در آمريکا با سخت ترين وجه ممکن مقاومت و مقابله مي کنند و به بهانه هاي واهي روحيه ضدروسي را برمي انگيزند.
رئيس جمهوري روسيه ادامه داد: با توجه به همين وضعيت، هيچگاه شتاب نمي کنيم، آماده بردباري هستيم و اميدواريم که در آينده و سرانجام شاهد بهبودي روابط دو کشور باشيم.
وي گفت: رئيسان جمهوري آمريکا مي آيند ومي روند، اما سياست تغيير نمي کند که علت آن بروکراسي است. از نخستين روز رياست جمهوري "ترامپ" در اين کشور، افرادي به وي سياستي را که بايد اجرا شود، تحميل مي کنند و در اين شرايط تغيير دادن وضعيت بسيار دشوار مي شود.
پوتين افزود که دمکرات ها هيچگاه شکست خود را نمي پذيرند و مي خواهند به خود توضيح دهند و به ديگران اثبات کنند، مقصر باخت در انتخابات نيستند و ادعا مي کنند يک طرفي (روسيه) از خارج وارد عمل شد و شکست آنان را در پي داشت.
وي گفت: اما در مورد دمکراسي خوشبين هستم و از ديدگاه من تا حد زيادي در موارد مسائل کليدي مي توانيم به توافق برسيم.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала