مفقود شدن مدافعین حقوق بشر که درمورد فابریکه ایوانکا ترامپ تحقیق می‌کردند

© AFP 2023 / Brendan Smialowskiمفقود شدن مدافعین حقوق بشر که درمورد فابریکه ایوانکا ترامپ تحقیق می‌کردند
مفقود شدن مدافعین حقوق بشر که درمورد فابریکه ایوانکا ترامپ تحقیق می‌کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو کارمند سازمان امریکایی دفاع از حقوق بشر China Labor Watch در چین، که درمورد شرایط کاری در فابریکه تولیدکننده بوت شرکت ایوانکا ترامپ، تحقیق می‌کردند، مفقود شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله تایم، یک تن دیگر از کارمندان این سازمان نیز توسط پولیس بازداشت شده است. همسر این کارمند بازداشت‌شده به نشریه اطلاع داده است که از جانب ارگان‌های مجری قانون نامه دریافت کرده است که در آن وی را از ملاقات، صحبت با شوهرش، و همچنان دریافت پول از جانب وی، منع کرده اند.

سازمان مدافع حقوق بشر China Labor Watch در نیویارک مستقر است. کارمندان این سازمان در طول 17 سال از مراعات قانون کار در فابریکه‌های شرکت‌های بزرگ و مشهور جهانی، نظارت می‌کنند.

لی سیان، رییس این سازمان گفته است که وی ده‌ها بار تلاش کرده است تا با همکارانش به تماس شود، اما تمام تلاش‌هایش ناکام شده است. به عقیده وی، این فعالان حقوق بشر را در فابریکه نگه می‌دارند و یا هم در قید پولیس به سر می‌برند، تا تماس گرفتن با آنها ممکن نباشد.

به گزارش اسوشتید پرس، دختر رییس جمهور ایالات متحده امریکا در قلمرو چین 16 مارک تجارتی ثبت کرده است، که به تاریخ 6 اپریل، دولت چین اجازه آغاز کار سه مارک دیگر را نیز صادر کرد. این اجازه زمانی داده شد، که ایوانکا ترامپ و پدرش یکجا با رییس جمهور چین غذای شب را صرف می‌کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала