ملک ستیز: در کلام رییس جمهور هیچ قاطعیتی دیده نمی‌شد

© REUTERS / Mohammad Ismail Пострадавшие в результате взрыва в Кабуле
Пострадавшие в результате взрыва в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ملک ستیز مبصر سیاسی افغان در مورد سخن‌رانی رییس جمهور پیرامون حادثه اخیر در شهر کابل میگوید که این سخن‌رانی انتظار اشرا بر‌آورده نساخت.

آقای ستیز در صفحه فیسبوک خود نوشته که رییس جمهور نگفت که حمله توسط کی و از چه راه‌های سازمان‌دهی شده بود٬ او نگفت که به قربانیان این حادثه چه حمایتی ارایه می‌دهد. او صرف از خداوند به بازمانده‌گان «صبرجمیل» استدعا کرد و نگفت که برای تلافی از این حمله چه کاری انجام می‌دهد.
این مبصر سیاسی میافزاید که رییس جمهور حرفی از طرح استراتژی جدید برای حفاظت شهروندان کابل نزد و
حتی او کسی از مامورین‌ امنیتی‌اش‌را برکنار و مجازات نکرد او در این روز دشوار از چیزی به ‌نام دست‌آورد- برگشت حکمت‌یار نام برد که هیچ تاثیری بر روند امنیتی نداشته است. او خون‌سرد و آرام صحبت کرد و هیچ قاطعیتی در کلام‌اش دیده نمی‌شد.

اطلاعات تازۀ ریاست امنیت ملی در مورد حملۀ انتحاری مرگبار روز گذشتۀ کابل - اسپوتنیک افغانستان
اطلاعات تازۀ ریاست امنیت ملی در مورد حملۀ انتحاری مرگبار روز گذشتۀ کابل

به گزارش اسپوتنیک، حمله تروریستی وحشیانه روز گذشته حوالی ساعت ۸:۳۰به وقت محلی در فاصله میان سرک هفدهم وزیر محمد اکبرخان و چهار راهی زنبق که قصر ریاست جمهوری، سفارت جرمنی، سفارت ایران و کمپ ایگر مربوط نیروهای خارجی در نزدیکی قرار دارد، رخ داد.
وزارت صحت عامه اعلام کرد که در نتیجه این حمله حدود ۱۰۰ تن کشته و بیش از ۳۵۰ تن دیگر زخمی شده و به شفاخانه های ایمر جنسی عاجل، جمهوریت، وزیر اکبر خان انتقال یافتند.
مردم در واکنش های خود به طالبان٬ رییس جمهور و مقامات امنیتی نفرت فرستاده و می گویند که طالبان و کسان که طالب را برادر خطاب می کنند به محکمه کشاند شوند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала