ماسک کاخ سفید را در صورت بیرون شدن امریکا از پیمان آب و هوایی ترک می کند

© AP Photo / Ringo H.W. ChiuОснователь и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск
Основатель и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایلان ماسک کارآفرین امریکایی و موسس شرکت های اسپیس اکس و تسلا موتور اعلام کرد، اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا درباره بیرون شدن این کشور از پیمان آب و هوایی پاریس تصمیم بگیرد، کمک در کار شوراهای کارشناسی امور بازرگانی اقتصادی وابسته به کاخ سفید را قطع خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماسک در صفحه در تویترش نوشت، هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد تا توصیه عدم بیرون شدن از پیمان پاریس را به رئیس جمهور برساند. یکی از کاربران پرسید اگر ترامپ از پیمان پاریس خارج شود، چه کار خواهد کرد و وی پاسخ داد در اینصورت راهی غیر از بیرون شدن از شوراهای کارشناسی نخواهد داشت.

Генеральный директор компании SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها: ایلان ماسک در حال توسعه فن آوری پیوند مغز با کمپیوتر است

رسانه ها روز 28 ماه می اطلاع دادند، که ترامپ تصمیم گرفته امریکا را از پیمان آب و هوایی پاریس خارج سازد. رئیس جمهور امریکا یک روز پیش از آن در تویترش اعلام کرده بود تصمیم نهایی را هفته آینده خواهد گرفت.
بیرون شدن امریکا از پیمان آب و هوایی پاریس که طبق آن پخش گازهای گلخانه ای باید کاهش یافته یا تثبیت شود، از جمله وعده های انتخاباتی ترامپ بوده است. وی 10 نومبر 2016 اعلام کرده بود "تغییر آب و هوا مهم ترین مسئله امنیت ملی نیست بلکه پیروزی تندروی بر عقل و خرد است که کنگره باید جلوی آنرا بگیرد". وی افزود:- "ما پروتکل کیوتو و پیمان پاریس را که تعهدات شخصی امضا کنندگان آنها هستند، رد می کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала