سخنان جالب رونالدو در باره مسی/ از تماشای بازی مسی لذت می برم

© AP Photo / Eric GaillardBarcelona's Lionel Messi (L) receives from UEFA President Michel Platini the Best Player UEFA 2015 Award during the draw ceremony for the 2015/2016 Champions League Cup soccer competition at Monaco's Grimaldi Forum while Cristiano Ronaldo (C) looks on in Monte Carlo August 27, 2015
Barcelona's Lionel Messi (L) receives from UEFA President Michel Platini the Best Player UEFA 2015 Award during the draw ceremony for the 2015/2016 Champions League Cup soccer competition at Monaco's Grimaldi Forum while Cristiano Ronaldo (C) looks on in Monte Carlo August 27, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پرتغالی رئال مادرید به ستایش از لیونل مسی پرداخت و اظهار نظر جالبی را درباره او بر زبان آورد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را باید بازیکنان برتر دهه اخیر فوتبال جهان دانست که بازی‌های درخشانی را در دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به نمایش می‌گذارند و به نظر  می‌رسد که دوران درخشش آنان هم‌چنان ادامه دارد.
رونالدو سخنانی جالبی را درباره مسی بر زبان آورد. او گفت: من و مسی به خانه هم نمی‌رویم و با همدیگر برای شام خوردن بیرون نمی‌رویم اما باید بگویم که مشکلی هم با همدیگر نداریم. من به بازیکنان باکیفیت و خوب علاقه زیادی دارم و از دیدن بازی آن‌ها لذت می‌برم و مسی یکی از این بازیکنان است.

احتمال زندانی شدن رونالدو و مسی - اسپوتنیک افغانستان
مسی و رونالدو شاید زندانی شوند

ایسنا به نقل از فاکس اسپورت سخنان  رونالدو را چنین نوشت: من رابطه خوبی با مسی دارم. او رقیب من نیست و اصلا دوست ندارم که با او یا بازیکن دیگری مقایسه شوم.
لیونل مسی ۵ توپ طلا را به دست آورده است این درحالی است که کریستیانو رونالدو چهار بار این جایزه را کسب کرده و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم به احتمال خیلی زیاد پنجمین توپ طلای خود را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала