خبر عجیب از برازیل: بدن اسطوره فوتبال این کشور در قبرش نیست

© Flickr / josuebraunبیرق برازیل
بیرق برازیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبری عجیب از برازیل، جهان فوتبال را به شوک فرو برده است. از برازیل خبر می‌رسد بدن گارینشا، اسطوره جاودانه فوتبال این کشور در قبری که نام وی روی آن نوشته شده، قرار ندارد و جالب اینکه کسی هم نمی‌داند جنازه کجاست!

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تابناک ورزشی از قول خبرگزاری‌های برازیلی، ظاهرا دیروز به دلایلی نامعلوم، توسط کسانی که به دنبال بقایای جسد گارینشا بوده‌اند، پس از نبش قبر پی می‌برند که بدن این اسطوره در قبر نیست. خبر به خانواده، شهردار و مقامات محلی می‌رسد و جالب اینکه هیچ کس حتی نزدیکان گارینشا هم خبر ندارد، او کجا دفن شده و بقایای بدن او کجاست.

Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
از فوتبال تا آواز خوانی

این در حالی‌ست که مدیر قبرستان فلومیننزه اعلام کرده اطلاعاتی دارد که گارینشا اصلا قرار نبوده در این مکان باشد و پس از نبش قبر، به جای دیگر انتقال پیدا کرده است. گرچه خود این مدیر هم اعتراف کرد که مدرکی دال بر این ادعا ندارد. در حال حاضر دو قبر با نام گارینشا در قبرستان فلومیننزه وجود دارد. یکی در گورستان قدیمی است و دیگری 200 متر آن طرف‌تر، در مکانی‌ست که شهرداری چند سال پیش آن را به گورستان شهر اضافه کرد.

یکی از دختران گارینشا در واکنش به این اتفاق هولناک گفت: «پدرم شایسته چنین چیزی نبود».

اما داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که عموزاده گارینشا ادعا می‌کند ده سال پیش، بدن گارینشا از جایی که ابتدا در آن دفن شده بود، به مکانی نامعلوم انتقال پیدا کرده و مطابق انتظار یک بدن دیگر جای او را در آن قبر پر کرده است. او می‌گوید در آن زمان چیزی به خانواده گارینشا اعلام نکردند و به همین خاطر هم هست که حالا آنها نمی‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

گفتنی‌ست گارینشا در سال 1983 و در سن 49 سالگی به دلیل اعتیاد بیش از حد به الکل مرد. خبر نامعلوم بودن مکان بدن گارینشا خیلی زود در تويتر ترند شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала