بسته‌شدن زندان‌ها در هالند به دلیل نبود مجرمین

© Flickr / miss_millions/http://bit.ly/1xH4deGبسته‌شدن زندان‌ها در هالند به دلیل نبود مجرمین
بسته‌شدن زندان‌ها در هالند به دلیل نبود مجرمین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات هالند تصمیم گرفته اند که الی اخیر ماه اگست سال 2017 پنج زندان دیگر را نیز به دلیل نبود تعداد مجرمین در این کشور، مسدود کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه اندیپندنت، در هالند در سال 2013 نیز 13 زندان به همین دلیل بسته شدند. بسته‌شدن زندان‌ها باعث بیکاری حدود 2000 نفر، خدمتکاران و کارمندان این زندان‌ها می‌شود، و حدود 700 کارمند به زندان‌های دیگر تبدیل خواهند شد.

روند بسته‌شدن زندان‌ها از سال 2004 بدینسو با افت تعداد جرایم در این کشور مرتبط است. مقامات برای حل مشکل کمبود زندانیان، از روش‌های مختلف کار گرفتند. بطور مثال در ماه سپتمبر سال گذشته، 240 مجرم محکوم به حبس، جهت سپری نمودن مدت حبس شان از ناروی به هالند "وارد" شدند.

ارد وان در ستیور، وزیر عدلیه هالند در جلسه پارلمان گفته است که فعال نگهداشتن زندان‌ها با تعداد کم زندانیان برای بودجه دولت خیلی پرمصرف و گزاف تمام می‌شود.

در حال حاضر از جمله نفوس 17 میلیونی هالند، تنها 11600 تن آنها در زندان‌ها به سر می‌برند، که این رقم یکی از کم‌ترین ارقام زندانیان در جهان می‌باشد. بطور مثال رقم زندانیان در هالند نسبت به روسیه شش برابر کم‌تر و نسبت به تعداد زندانیان در ایالات متحده امریکا، ده برابر کم‌تر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала