هراس امریکا و استرالیا از بازگشت تروریست ها به کشورشان

© AP Photo / Militant websiteهراس امریکا و استرالیا از بازگشت تروریست ها به کشورشان
هراس امریکا و استرالیا از بازگشت تروریست ها به کشورشان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات بلند پایه آمریکایی و استرالیایی روز دوشنبه در خصوص احتمال بازگشت نیروهای افراطی به کشورهایشان پس از جنگ و آزموده شدن در صفوف داعش در منطقه خاورمیانه و انجام دادن حملات تروریستی در کشورهای جنوب شرق آسیا هشدار دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از " فرانس پرس" در پی حمله تروریستی لندن که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت، مقامات بلند پایه امریکا و استرالیان از بازگشت افراطیانی که در کنار داعش جنگیده اند، ابراز نگرانی کردند.
ماریس پاین وزیر دفاع استرالیا در نشستی که با حضور جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا ، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه این کشور و جولی بیشاپ وزیر امور خارجه استرالیا انجام شد اعلام کرد گروه تروریستی داعش با عصبانیت، نا امیدی و با بدست آوردن مهارت در میدان جنگ، به کشورهایشان باز می گردند و این مسئله نگران کننده است.
در مورد حمله تروریستی لندن گفت برای مبارزه با دشمن خود متحد هستیم. دشمنی که معتقد است با آسیب رساندن به ما می تواند ما را بترساند. این درحالی است که ما از این دشمن هراسی نداریم.
وزیر امور خارجه استرالیا نیز به نوبه خود با بیان این که تهدید تروریست جهانی گسترش یافته است گفت ما شاهد حملات وحشیانه در برخی شهرهای اروپایی بودیم. این در حالی است که برخی حملات تروریستی در استرالیا خنثی شده است و ما خواستار آن هستیم تا در خصوص ارتباط این حملات با منطقه خاورمیانه بحث و گفتگو کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала