شوخی لاوروف در مورد قدیمی ترین حرفه

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров
Министар спољних послова Русије Сергеј Лавров - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوروف گفت: "من حتا آماده هستم از این دیدگاه دفاع کنم که یک تعداد کسان شغل های بسیار قدیمی را اشتباه و غلط می پندارند، و فکر می کنند که این شغل فحشا است، اما این درست نیست شغل قدیمی دیپلوماسی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس خبری Rambler، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با دانش آموزان در کالینینگراد در مورد قدیمی ترین حرفه شوخی کرد.
لوروف گفت: "من حتا آماده هستم از این دیدگاه دفاع کنم که یک تعداد کسان شغل های بسیار قدیمی را اشتباه و غلط می پندارند، و فکر می کنند که این شغل فحشا است، اما این درست نیست شغل قدیمی دیپلوماسی است. زیرا از همه اولتر باید به توافق رسید".
وزیر گفت که، دیپلماسی به ویژه در آن لحظات زیاد دلچسب است که نتایج خوب و دلخواه به ارمغان می اورد. به عنوان مثال ، مذاکرات در پایتخت بلاروس در فبروری 2015، که 17 ساعت به طول انجامید و منجر به امضای توافقنامه مینسک گرید. "شما حتا تصورش را هم نمی کنید پس از نتایج به بار آمده به ما چه احساس رخداد ".
لاوروف در ماه می قبل از مذاکرات با رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در واشنگتن، بطور شوخی از برکنار نمودن رئیس (اف بی آی) جیمز کامی ابراز تعجب کرد.
روزنامه نگار بلند فریاد زد و پرسید: "آیا برکنار کردن کومی بالای مکالمات شما سایه خواهد انداخت ". لوروف در جواب گفت: چه آیا او از کار برکنار شده؟ نی تو حتماً شوخی میکنی!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала