در اتحادیه اروپا قطع روابط با روسیه را یک اشتباه خواندند

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر در اتحادیه اروپا قطع روابط با روسیه را یک اشتباه خواندند
در اتحادیه اروپا قطع روابط با روسیه را یک اشتباه خواندند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس اداره بحران و برنامه ریزی خدمات سیاسی-خارجی اتحادیه اروپا، تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر توقف همکاری با روسیه به دلیل مسئله اوکراین را نادرست خواند.

به گزارش اسپوتنیک، گابور اکولدی، رییس اداره بحران و برنامه ریزی خدمات سیاسی-خارجی اتحادیه اروپا گفت: "بخش‌هایی وجود دارند که بطور واضح علایق مشترک معلوم بود. من بدین باور ام که ما باید همکاری کنم… ما باید بطور مداوم دیدار و ملاقات داشته باشیم".

به نظر وی، نباید تنها منتظر نتیجه‌های بزرگ از تماس‌ها در سطح بلند سیاسی بود، بلکه مذاکرات و تماس‌ها در سطح پائین باید ادامه داشته باشند. اکلودی اشاره کرد که قطع تمام روابط و تماس‌ها بخاطر اوکراین "بسیار عاقلانه نیست".

این مقام اتحادیه اروپا افزود که باید همیشه راه‌های ارتباطی وجود داشته باشند، بطور مثال در بخش تکنالوژی و تکنالوژی نظامی.

پس از پیوستن کریمه به روسیه در ماه مارچ سال 2014، اتحادیه اروپا با انتقاد شدید از مسکو، تحریم‌های گوناگون بالای روسیه اعمال کرد. در مقابل، مسکو نیز صادرات کشورهای حامی تحریم‌های ضد روسی را منع قرار داد.

علاوه بر این، در همان سال، "گروه هشت" نیز از هم پاشید، رهبران کشورهای مهم دنیا نشستی را که قرار بود در شهر سوچی روسیه برگزار شود، در چوکات "گروه هفت" در بروکسل برگزار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала