در امارات همدردان قطر را زندانی می‌کنند

© REUTERS / Thomas Whiteدر امارات همدردان قطر را زندانی می‌کنند
در امارات همدردان قطر را زندانی می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات امارات متحده عربی قصد دارند، آنعده افرادی را که همبستگی با سیاست قطر را بیان کنند و یا با قطر همدردی کنند، مجازات کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه گلف‌نیوز The Gulf News، حمد سیف الشمسی، لوی سارنوال امارات متحده عربی گفته است: " با هر کسی که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی یا هرنوع وسیله نوشتاری، گفتاری و تصویری دیگری با قطر همدردی کند یا هر نوع دیدگاهی را ابراز کند که حمایت از قطر پنداشته شود یا علیه موضع امارات متحد عربی حرف بزند، برخورد شدید و جدی خواهد شد".

به گفته وی، متخلفین به حبس 3 الی 5 سال زندان و پرداخت جریمه به مبلغ 500 هزار درهم (حدود 136 هزار دالر)، محکوم خواهند شد.

روز دوشنبه تاریخ 5 ماه جون، عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات متحده عربی پس از متهم ساختن دوحه به حمایت از گروه‌های تروریستی و همچنان بی‌ثباتی در منطقه، قطع روابط دیپلوماتیک شان را با قطر اعلام کردند.

همان روز، پس از اعلام این خبر، یمن، لیبی، مالدیو و جزیره موریس نیز روابط شان را با قطر قطع نمودند. تاریخ 6 ماه جون، اردن سطح روابط با قطر را کاهش داد و موریتانی روابط با قطر را متوقف ساخت. یک روز پس از این تصمیم، جزایر کومور نیز به جمع این کشور ها پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала