معاون فرمانده سپاه ایران: از وابستگان و حامیان تروریستان انتقام می‌گیریم

© AP Photo / Ebrahim Norooziمعاون فرمانده سپاه ایران: از وابستگان و حامیان تروریستان انتقام می‌گیریم
معاون فرمانده سپاه ایران: از وابستگان و حامیان تروریستان انتقام می‌گیریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال حسین سلامی ، معاون فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت : "بی تردید انتقام خون شهدای حادثه تروریستی امروز تهران را از تروریستها ، وابستگان و حامیان آنها خواهیم گرفت".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون فرمانده کل سپاه پاسداران ایران درخصوص حوادث تروریستی امروز در تهران گفت: "حوالی ساعت 10 صبح سه نفر با سلاح گرم از درب مراجعات مجلس شورای اسلامی وارد مجلس شده و پس از به رگبار بستن مراجعه‌کنندگان و کارکنان سپاه تلاش می‌کنند تا خود را به داخل محوطه اصلی مجلس برسانند، اما با اقدام قاطع پاسداران و همکاران ما در نیروی انتظامی آنها نمی‌توانند دیگر به سمت صحن حرکت کنند و در یکی از طبقات دفاتر نمایندگان وارد می‌شوند".
جنرال سلامی افزود: "عملیات امروز افتخارآمیز است به ویژه اینکه هیچ وقفه‌ای در جلسه نمایندگان رخ نداد و مردم از رادیو شنونده مشروح جلسه علنی شدند".
معاون فرمانده سپاه پاسداران درباره اقدام تروریستی در حرم امام‌خمینی اظهار نظر نمود و گفت: "در این حادثه دو تروریست به سمت ورودی حرم امام حرکت می‌کنند که در نهایت بلافاصله تیم‌های امنیتی مستقر با آنها به مقابله می‌پردازند که در این شرایط یکی از تروریست‌ها یکی از کفشداران افتخاری حرم امام راحل را به شهادت می‌رساند که بلافاصله این تروریست نیز کشته می‌شود و تروریست دیگر نیز دقایقی بعد به هلاکت می‌رسد".
جنرال سلامی خاطر نشان کرد: "تروریست‌ها امروز از دو نقطه یعنی حرم امام‌خمینی و مجلس شورای اسلامی اقدام به عمل جنایتکارانه خود کردند، اما بدانند ما لحظه‌ای از مبارزه با تروریست از پای نخواهیم نشست و بی‌تردید انتقام خون شهدای امروز این دو حادثه تروریستی را از تروریست‌ها، وابستگان و حامیان آنان خواهیم گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала