در عراق 65 تروریست به هلاکت رسید و 10 تن شان دستگیر شد

© REUTERS / Stringer در عراق 65 تروریست به هلاکت رسید و 10 تن شان دستگیر شد
در عراق 65 تروریست به هلاکت رسید و 10 تن شان دستگیر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی عملیات صلاح الدین عراق از کشته شدن 65 تروریست در این استان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به، فرماندهی عملیات صلاح الدین عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: "عناصر تروریست به مناطق تلول الباج، ناحیه مکحول و الصینیه، منطقه حدیثه و الصبخه در بخش الشرقاط در استان صلاح الدین حمله کردند."

وی افزود: "نیروهای امنیتی عراق به این حمله با بکارگیری سلاح های مختلف و پشتیبانی هوایی و توپخانه ای پاسخ دادند."

در این بیانیه تصریح شده است که: در این عملیات، 65 تروریست کشته و 12 دستگاه خودرو به همراه دو دستگاه خوروی بمب گذاری شده آنها منهدم شد.

بازداشت 10 داعشی در نفوذی در استان نینوا

نیروهای امنیتی عراق 10 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش را که در میان آوارگان به جنوب استان نینوا نفوذ کرده بودند، بازداشت کردند.

یک منبع امنیتی عراقی گفت: نیروهای امنیتی توانستند 10 عنصر داعش را که به همراه شماری از آوارگان فراری از شهر موصل، به اردوگاههای واقع در منطقه حمام العلیل در جنوب این شهر نفوذ کنند، بازداشت نمایند.

در همین حال، واحد اطلاعات نظامی عراق از دستگیری دو تروریست خطرناک داعش در منطقه المخیسه در بخش المقدادیه در استان دیالی خبر داد.

انفجار بمب در استان کرکوک

یک منبع امنیتی در استان دیالی از انفجار خودروی بمبگذاری شده در مرکز ایست و بازرسی جاده کرکوک به بغداد در نزدیک منطقه الصفره خبر داد.

عدی الخدران فرماندار بخش الخاص گفت: یک عامل انتحاری سوار بر یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده خودش را در این مرکز ایست و بازرسی منفجر کرد که در اثر آن دو نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала