رسانه ها: شکایت از ترامپ به دلیل دریافت منابع مالی خارجی

© AP Photo / David Zalubowskiرسانه ها: شکایت از ترامپ به دلیل دریافت منابع مالی خارجی
رسانه ها: شکایت از ترامپ به دلیل دریافت منابع مالی خارجی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محاکم ایالت واشنگتن و مریلند در نظر دارند شکایتی را بر علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در دادگاه مطرح کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست (The Washington Post)، محاکم ایالت واشنگتن و مریلند در نظر دارند شکایتی را بر علیه  دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در دادگاه مطرح کنند، آنها وی را به دریافت پول از کشورهای دیگر متهم می کنند.

 "کارل راسین" دادستان واشنگتن و "برایان فروش" دادستان مریلند، ادعا می کنند که دونالد ترامپ پس از رسیدن به ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا، میلیونها دالر از دولت های خارجی دریافت کرده است.

گفته می شود طرح شکایت در دادگاه این است که رئیس جمهور امریکا تصمیم گرفته مالکیت شرکت های خود را زمانی که به ریاست جمهوری رسید حفظ کند، حال آنکه پیش از این قصد داشت اداره آنها را به شخصی دیگری که مورد اعتماد اش است واگذار می کند.

راسین دادستان واشگتن گفت: "ما این شکایت نامه  را به این دلیل دنبال می کنیم که رئیس جمهورا اقدامات لازم را برای دوری جستن از کارهای تجاری خود به انجام نرسانده است."

دادستان های این دو ایالت اعلام کرده اند که دونالد ترامپ به صورت منظم و همیشه گزارش های تجاری و  مالی شرکت خود را دریافت می کند.

پیش از این نیز سازمان محافظت از دموکراسی، پرونده ای علیه دولت دونالد ترامپ در ارتباط با حمله موشکی به یک پایگاه نظامی در سوریه تشکیل داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала