ابراهیمی: حکومت به وسایط وکلا پلیت‌های موقت توزیع کند

© AP Photo / Rahmat Gulابراهیمی: حکومت به وسایط وکلا پلیت‌های موقت توزیع کند
ابراهیمی: حکومت به وسایط وکلا پلیت‌های موقت توزیع کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالیکه گشت و گذار وکلا با موترهای پلیت های «و-ج» و «م-ج» همواره مورد انتقاد تعدادی از خود وکلا و مردم بوده است، رییس مجلس نمایندگان از حکومت خواسته است تا به وسایط وکلا پلیت‌های موقت توزیع کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری آوا، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس از حکومت خواسته است که برای وسایط نقلیه اعضای مجلس پلیت های موقت توزیع کند.

حاجی هاشم، یک تن از اعضای مجلس می گوید که وکلا این موترها را از لیلامی خریده است و حکومت آن ها را نظر به قیمت خریدش محصول گمرک بگیرد و نمبرپلیت توزیع کند.

این در حالیست که محمد شفیق سعیدی، رییس عمومی ترافیک در نشست کمیسیون مواصلات و مخابرات گفته بود که برای وسایط نقلیه تیزرفتار دولتی اعضای مجلس، نمبرپلیت دارای متن به رنگ سیاه، حروف (و-ج) و اعداد به رنگ سفید از شماره ۱۱۱۱ بدون عدد صفر توزیع می‌شود.

آقای سعیدی افزود: "برای وسایط تیز رفتار دولتی هیات اداری و اعضای مجلس سنا نمبرپلیت دارای متن به رنگ سیاه، حروف(م-ج) و اعداد به رنگ سفید از شماره ۱۱۱۱برای ۱۰۲ عضو سنا بدون عدد صفرتوزیع می‌شود".

رئیس عمومی ترافیک تاکید کرد که این نمبرپلیت‌ها به اساس حکم شماره ۴۳۵۶ مقام ریاست جمهوری به اعضای شورای ملی توزیع می شود.

این در حالی است که تعدادی از اعضای شورای ملی با نمبرپلیت های غیرقانونی و خودساخته گشت‌و گذار می‌کنند.

اکثر زورمندان و اعضای شورای ملی از چنین پلیت هایی در موترهای شان استفاده می‌کنند و پولیس ترافیک هم نمی‌تواند جلو گشت‌وگذار آنها را بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала