پیش بینی استعفای ترامپ

© AP Photo / Susan Walshهمه پرسی : اکثر آمریکایی ها سخنان ترامپ در کنگره را مثبت خواندند
همه پرسی : اکثر آمریکایی ها سخنان ترامپ در کنگره را مثبت خواندند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان امریکا پیش‌بینی کرد که بلاخره مساله مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، موجب استعفای داوطلبانه دونالد ترامپ می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک ، شبکه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو می نویسد نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان امریکا، پیش‌بینی کرد پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا و ارتباط برخی مقامات روس با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ با عث آن خواهد شد که رئیس جمهور امریکا داوطلبانه استعفا دهد.

پلوسی معتقد است دموکرات‌ها باید صبور باشند تا تحقیقات در مورد پرونده دخالت روسیه به سرانجام برسد، به ویژه باید منتظر نظر نهایی «رابرت مولر» مشاور ویژه این پرونده بود.

به گفته وی، در پایان تحقیقات، دیگر نیازی نیست دموکرات‌ها تلاشی برای بیرون کردن ترامپ از اتاق بیضوی‌شکل کاخ سفید انجام دهند زیرا وی به شکل داوطلبانه استعفا خواهد داد.

پلوسی همچنین باور دارد اگر ترامپ دستور اخراج مولر را صادر کند- امری که برخی از نزدیکان ترامپ، وی را تشویق به انجام آن می‌کنند- دلیل کافی خواهد بود تا جمهوری‌خواهان بطور جدی تصمیم بگیرند از سوی حزب اقدامی علیه رئیس جمهور انجام دهند.

نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا این اظهارات را پشت درهای بسته و در جلسه روز سه‌شنبه بیان کرده بود. وی در این جلسه سعی داشت قانون‌گذاران را به اعلام جرم علیه رئیس جمهور آمریکا تشویق کند.

پلوسی معتقد است ترامپ و نزدیکانش اقدامات زیادی در متوقف کردن و یا سنگ‌اندازی مقابل تحقیقات مرتبط با پرونده روسیه انجام داده‌اند.

جیمز کومی رئیس سابق اف‌ بی ‌آی نیز در جلسه استماع هفته گذشته کنگره، ترامپ را به دروغگویی درباره پرونده روسیه متهم کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала