بازیکن باسکتبال کتاب دونالد ترامپ را به رهبر کوریای شمالی هدیه نمود

© AP Photo / Kim Kwang HyonDennis Rodman, looks out at the court at the end of an exhibition basketball game with U.S. and North Korean players at an indoor stadium in Pyongyang, North Korea
Dennis Rodman, looks out at the court at the end of an exhibition basketball game with U.S. and North Korean players at an indoor stadium in Pyongyang, North Korea - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن باسکتبال - دنیس رودمان کتاب را که توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نوشته شده به رهبر کوریای شمالی کیم جونگ اون رسانید .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پوست ، " کتاب تحت عنوان قرار داد هنر" را او از طریق وزیر سپورت کوریای شمالی —کیم جونگ اون به ترامپ رسانید. وی این هدیه را به خواهش اطرافیان ترامپ نه بلکه به ابتکار خودش آورده است.
بازیکن باسکتبال به ملاقات با رئیس دولت امید وار بود ، اما این ملاقات تا هنوز برگزار نگردیده است. با این حال وی از آرامگاه بنیانگزار دولت کوریای شمالی دیدن نموده و با بازیکنان تیم باسکتبال زنان کوریا ی شمالی صحبت کرد.
این بازیکن از 2006 بازی را کنار گذاشت. در ماه مارچ 2013 ورزشکار از کوریای شمالی دیدن نمود و در یک ضیافت با رهبر کوریای شمالی اشتراک نمود. 


در جریان سفر اخیرش در جنوری 2014 در مسابقه که به افتخار تتجلیل از سالگرد رهبر کوریا برگزار شده بود ، اشتراک نمود. پس از بازگشت از کوریا در بیمارستانی در شرق ایالات متحده برای ترک اعتیاد از شراب بسترگردید.
با وجود انتقاد از جانب مطبوعات آمریکایی، و مدافعان حقوق بشر، رادمن در تماس دایمی با رهبر کوریای شمالی میباشد و او را دوست خود مینامد. او بازدید از کوریای شمالی را بخش دیپلوماتیک باسکتبال دانسته ولی با این حال اعتراف میکند که او علاقمند سیاست نیست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала