از سرگیری عملیات طیارات بدون پیلوت امریکا در پاکستان

© Photo / U.S. Air Force/ Bobbi Zapkaاز سرگیری عملیات طیارات بدون پیلوت امریکا در پاکستان
از سرگیری عملیات طیارات بدون پیلوت امریکا در پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده ارتش پاکستان گفت: عملیات طیاره های بدون پیلوت آمریکایی به روند مبارزه با تروریسم آسیب می‌زند و اقدام علیه شبه نظامیان باید بعد از تبادل اطلاعات با نیروهای پاکستانی انجام شود.

به گزارش سپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس،"قمر جاوید باجوا" فرمانده ارتش پاکستان گفت: عملیات طیارات بدون سرنشین آمریکایی به روند مبارزه با تروریسم آسیب می‌زند و اقدام علیه شبه نظامیان باید بعد از تبادل اطلاعات با نیروهای پاکستانی انجام شود.

وی افزود: ارتش پاکستان توانایی سرکوبی تروریست‌ها در خاک خود را دارد و آمریکایی‌ها نباید بدون هماهنگی حریم هوایی ما را نقض کنند.

به گزارش دیلی اکسپرس، باجواه تأکید کرد: ارتش پاکستان با کسب اطلاعات دقیق از محل اختفای تروریست‌ها برای مقابله با آنها آمادگی کامل دارد.

چندی پیش مقامات محلی ایالت «خیبرپختونخوا» در پاکستان اعلام کردند که یکی از فرماندهان ارشد شبکه حقانی در منطقه «سپین‌تل» ولایت «هنگو» هدف حمله پهپاد آمریکایی قرار گرفته است.

حملات هواپیماهای بدون سرنشین به پاکستان که از مدت طولانی به این طرف به دلیل مخالفت‌های حکومت و مردم پاکستان متوقف شده بود بار دیگر از سر گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала