ادامه نابودی قومندانان "دولت اسلامی"

© AP Photoادامه نابودی قومندانان "دولت اسلامی"
ادامه نابودی قومندانان دولت اسلامی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ،که در نتیجه حملات بر اهداف "دولت اسلامی" در سوریه دو تن از فرماندهان و 180 شبه نظامیان که قصد داشتند به شهر دیر الزور وارد شوند نابود شدند.

به گزارش سپوتنیک، اطلاعیه این اداره را ریا نوستی چنین نقل کرد"در آغاز ماه جون سال جاری سربازان نیرو های مسلح روسیه در جمهوری عربی سوریه با استفاده از هواپیما های بدون سرنشین آمادگی گروه تروریستی داعش کشف کردند،که آنها میخواستند از خطوط مسدود دفاعی گارنیزیون نیرو های دولتی سوریه در شهر دیرالزور حجوم ببرند.

با توجه به بیانیه ارگان نظامی،در نتیجه حملات هوایی پیشگیرانه تاریخ 6 و 8 جون بر اهداف، دو فرمانده داعشی، ابو عمر ال بلژیکی و ابو یاسین المصری از پا در آورده شدند.

همچنین در حدود 180 شبه نظامیان و 16موتر و وسایل زره پوش آنها تخریب شد. علاوه بر ان یک توپخانه،چهار نقطه کنترول و ذخیره گاه سلاح و مهمات آنها نابود شد.

بتاریخ 16 جون وزارت دفاع روسیه اعلام کرد،که در اواخر ماه می نیرو های هوایی-فضایی روسیه شماری از فرماندهان عالی رتبه داعش را نابود کردند.بر اساس گزارش،ضربات بر پست فرماندهی،که در آنجا رهبران شبه نظامیان بودند وارد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала