کوریای شمالی معتقد است که اقدام امریکا در سوریه یک عمل آشکار تروریسم دولتی ست

© REUTERS / KCNAکوریای شمالی معتقد است که اقدام امریکا در سوریه یک عمل آشکار تروریسم دولتی ست
کوریای شمالی معتقد است که اقدام امریکا در سوریه یک عمل آشکار تروریسم دولتی ست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز نامه Rodong Sinmun می نویسد؛ امریکا قصد دارد کنترول کل شرق میانه را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، روز نامه Rodong Sinmun در تحلیلی می نویسد، اقدامات ایالات متحده امریکا در سوریه " روز به روز و شدید تر شکل ظالمانه تری به خود می گیرد". در این گزارش تحلیلی اشاره می شود که هواپیما های امریکا با بمب ریختن در خاک سوریه و همینطور در مناطق که تشنج زدایی شده، "باید به عنوان یک عمل خشن تروریسم دولتی به آن نگاه شود، که واشنگتن با این عمل تروریسم دولتی اش می خواهد دولت قانونی سوریه را از بین ببرد و یک رژیم مطیع خود را بر مردم سوریه تحمیل کند".

نویسنده این تحلیل معتقد است که: "به بهانه عملیات ضد تروریستی دست به اجرای چنین استراژدی می زند که روشن است به بهانه های مختلف قصد دارد کنترول کل منطقه شرق میانه را به دست بیاورد".

صاحب قلم در این تحلیل اضافه می کند که حملات جگنده های امریکایی به خاک سوریه و عراق "باعث قربانیان زیادی از افراد غیر نظامی شده است و چنین اقدامات از سوی امریکا نشان می دهد که امریکا مسئول تضعیف صلح و امنیت جهانی ست".

در نتیجه و در چنین شزایطی کوریای شمالی گام به گام جهت تقویت تجهیزات دفاعی اش برای امنیت کشورش حرکت نموده و "کاملن در این امر حق به جانب بوده و عادلانه عمل می کند".

مردم و ارتش جمهوری خلق کوریا "برای که بتوانیم در مقابله با اقدامات خصمانه و تحریک آمیز امریکا از خویش دفاع کنیم همواره با سرعت تمام به طرف توسعه انرژی هسته ای در حال حرکت خواهیم بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала