جنایت جدید ائتلاف سعودی در یمن

© AP Photo / Hani Mohammedجنایت جدید ائتلاف سعودی در یمن
جنایت جدید ائتلاف سعودی در یمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ائتلاف بین‌المللی به رهبری عربستان سعودی صبح امروز (یکشنبه) با انجام یک حمله هوایی بر یک بازار، جنایت جدیدی را در ولایت صعده در شمال یمن مرتکب شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری عربستان سعودی به یک بازار در یمن، 25 غیرنظامی شهید شده اند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی صبح امروز بازار المشنق در بخش مرز شدا در ولایت صعده را هدف قرار دادند که در پی این حمله، بیش از 25 غیرنظامی به شهادت رسیدند و یک نفر هم زخمی شد.

این در حالی است که حملات جنگنده‌‌های ائتلاف متجاوز سعودی به این بازار به منظور جلوگیری از کمک‌رسانی به مجروحان و بیرون کشیدن قربانیان از زیر آوار  ادامه دارد. برخی از شهدا افرادی هستند که در حال کمک به مجروحان بودند.

مدیر دفتر صحت صعده گفت که در پی این حمله 25 تن به شهادت رسیدند و یک نفر هم زخمی شد و به دلیل ادامه حملات و ممانعت از ورود امدادگران و کمبود امکانات صحی و دارو، احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

بر اساس آمارهای رسمی، از ابتدای تجاوز عربستان به یمن تاکنون 12574 یمنی به شهادت رسیده‌اند که 2689 تن از آن‌ها کودک و 1942 تن زن هستند. 

همچنین شمار مجروحان حملات عربستان تاکنون به 20820 تن رسیده است که 2541 تن از آن‌ها کودک و 2115 تن زن هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала