رفتار خشونت‌آمیز مامور انگلیسی با پناهجوی اخراجی افغان در طیاره+ویدیو

© Flickr / Aero Icarusرفتار خشونت‌آمیز مامور انگلیسی با پناهجوی اخراجی افغان در طیاره+ویدیو
رفتار خشونت‌آمیز مامور انگلیسی با پناهجوی اخراجی افغان در طیاره+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از مسافرین طیاره ویدیوی یک مامور انگلیس اخراج پناهجویان را ضبط کرده است که در داخل طیاره با پناهجوی اخراج‌شده افغان از بریتانیا رفتار خشونت‌آمیز می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه انگلیسی مترو، این ویدیو در داخل طیاره شرکت هواپیمایی ترکیه (Turkish Airlines)، پرواز لندن-استانبول، ثبت شده است، در این ویدیو دیده می‌شود که یک مامور اخراج پناهجویان قبل از پرواز طیاره، یک پناهجو اخراجی را که گفته می‌شود شهروند افغانستان باشد، با سیلی می‌زند.

اهتزاز علی، مرد 27 ساله که این ویدیو را ثبت کرده، گفت: "آن مرد (پناهجوی اخراجی) در داخل طیاره ناراحت بود، اما هیچ‌گونه کار خلاف در مقابل خدمه طیاره و یا مسافرین دیگر انجام نداده بود".

وی افزود: "ناگهان شخصی‌که به نظر می‌رسید یک مامور اداره پناهجویان باشد، داخل طیاره شد و بطور فزیکی با وی برخورد کرد، زمانیکه پناهجو گریه می‌کرد و فریاد می‌کشید که با برگشتن به افغانستان زندگی اش با خطر مواجه خواهد بود، مامور انگلیسی وی را سیلی زد و سرش را با فشار پایین آورد".

وی افزود که این پرواز در فضای ناراحت کننده و اشک‌های مسافرین آغاز شد.

سخنگوی وزارت داخله بریتانیا با عدم ابراز نظر درباره این قضیه گفت: "اگر افرادی که بطور غیرقانونی به کشور آمده باشند و حاضر به ترک داوطلبانه کشور نباشند، ما برای اخراج آنها اقدامات لازم اتخاذ می‌کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала