انتقام بزرگ موفقیت‌آمیزسپاه ایران از تروریست های داعش

© AP Photo / Omid Vahabzadehانتقام بزرگ موفقیت‌آمیزسپاه ایران از تروریست های داعش
انتقام بزرگ موفقیت‌آمیزسپاه ایران از تروریست های داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه تروریست‌ها در سوریه با موفقیت انجام شده و تمام موشک‌ها با دقت به مواضع تروریستها اصابت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، آخرین اخبار حاکی از آن است که تمام موشک‌های شلیک‌شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها در دیرالزور اصابت کرده و عملیات انتقام از تروریست‌ها کاملاً موفقیت‌آمیز برگزار شده است.

برآوردهای اولیه از نتایج اصابت‌ این موشک‌ها که از دقت بسیار بالایی برخوردار است، از وارد آمدن خسارات بسیار فراوان جانی و تجهیزاتی به تروریست‌ها در این منطقه حکایت دارد.

بر اساس این گزارش، سپاه امشب مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست‌های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

در این عملیات تعدادی موشک میان‌برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوا فضای سپاه در ولایت های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

سپاه پاسداران اعلام کرده است که "پیام این اقدام انقلابی و مجازات‌گونه کاملاً روشن است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تکفیری و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان هشدار می‌دهد در صورت تکرار اقدامات پلید و شیطانی علیه ملت ایران، خشم انقلابی و شعله‌های آتش انتقام پاسداران انقلاب، عاملین و مسببان آن را در بر خواهد گرفت و جنایتکاران را به جهنم رهنمون می‌سازد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала