عکس العمل پنتاگون به هشدار روسیه

© Photo / David B. Gleasonعکس العمل پنتاگون به هشدار روسیه
عکس العمل پنتاگون به هشدار روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای خبری واشنگتن اگزماینر، به رغم اعلام روسیه مبنی بر قطع کانال کاهش تنش مربوط به حریم هوایی سوریه، جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت:این کانال باز است و واشنگتن و مسکو همچنان در سوریه باهم ارتباط دارند.

بر اساس این گزارش، دانفورد افزود: آمریکا در ساعت های آینده از راه های نظامی و دیپلماتیک تلاش خواهد کرد که از اوضاع تنش زدایی کند.
وی همچنین اطمینان داد که ارتباط میان مرکز عملیات ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا و مرکز عملیات روسیه برقرار است.
دانفورد افزود:معتقدم بدترین کاری که هر یک از ما می تواند انجام دهد، این است که این مساله را بزرگنمایی کند.
براساس این گزارش، همزمان «جف دیویس» سخنگوی پنتاگون با بیان اینکه آمریکا به دنبال درگیری با هیچ طرفی به جز داعش در سوریه نیست، هشدار داد: ما در صورت مواجهه با تهدید در دفاع از خود و شرکایمان تعلل نخواهیم کرد.
روسیه 29 جوزا درپاسخ به سرنگونی هواپیمای جنگنده سوریه توسط نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا، خط ارتباط ویژه میان نظامیان روسی و آمریکایی را درباره سوریه قطع کرد.
مسکو همچنین تهدید کرد در مناطقی که محل ماموریت ناوگان هوایی روسیه در آسمان سوریه است، هر شی پرنده ای شامل جنگنده یا پهپادهای ائتلاف آمریکایی در غرب رود فرات، به عنوان اهداف نیروهای دفاع هوایی و زمینی روسیه در نظر گرفته می شود.
یک فروند هواپیمای سوخو 22 متعلق به نیروی هوایی سوریه یکشنبه شب در منطقه رسافه در 30 کیلومتری جنوب شرق رقه مورد هدف نیروهای آمریکایی قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала