وزیری: استخبارات منطقه نمی خواهند که افغانستان دارای یک اردوی نیرومند باشد

© Sputnik / Zafarsha Rouyeeدولت وزیری
دولت وزیری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اردوی ملی به عنوان نیروی دفاعی کشور با تمام توان، حاضر به هر نوع قربانی برای تامین امنیت و آرامش مردم بوده و به خاطر ازبین بردن این تروریستان عزم و اراده قوی دارند.

درحمله پولیس به «جنبش رستاخیز تغییر»  9 کشته و زخمی و 11 تن دیگر بازداشت شذدند - اسپوتنیک افغانستان
درحمله پولیس به «جنبش رستاخیز تغییر» 7 کشته و زخمی و 11 تن دیگر بازداشت شدند
تورنجنرال دولت "وزیری" سخنگوی وزارت دفاع ملی در اعلامیه می گوید که دشمنان وطن به خصوص استخبارات کشور های منطقه نمی خواهند که افغانستان دارای یک اردوی نیرومند ، اقتصاد قوی باشد.

او می گوید که نیروهای دفاعی و امنیتی متشکل از فرزندان دلیر و قهرمان مردم افغانستان بوده به یک روحیه ملی بدون تعصب قومی، مذهبی و سمتی دوشادوش همدیگر در سنگرهای گرم در مقابله با دشمنان مردم افغانستان سینه های خویش را سپر نموده و مردانه وار می رزمند.
در این اعلامیه امده است که قوای مسلح افغانستان همیشه خود را خدمتگار کشور و مردم خود دانسته ، برای تامین امنیت و ایجاد فضای صلح و ثبات در سخت ترین شرایط به هرنوع قریانی حاضر میباشند.
طوریکه هموطنان ما آگاهی دارند ، در این اواخر دشمنان این سرزمین برعلاوه شیوه جنگی که همانا اجرای حملات انتحاری و جابجائی ماین ها ی کنارجاده بوده، دست به یک سلسه تبلیغات و تفرقه افگنی زده و میخواهند تا از این طریق بتوانند در میان اقوام باهم برادر این کشور یک بار دیگر یک فضای بی ثباتی و بی باوری را ایجاد کنند که خوشبختانه به اثر سعی و تلاش خسته گی ناپذیر نیروهای دفاعی و امنیتی کشور این تبلیغات شان خنثی گردیده است.

سرنوشت نامعلوم افراد بازداشت توسط کارنیزون - اسپوتنیک افغانستان
سرنوشت نامعلوم افراد بازداشت شده توسط گارنیزیون

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان گفت: «دشمنان وطن به خصوص استخبارات کشور های منطقه بخاطر اهداف شوم شان دست به هرنوع تبلغات سوء نموده و بواسطه غلامان حلقه به گوش شان آن را عملی مینمایند».
اردوی ملی اکثریت پلان های شوم این نوکران بیگانه را در نطفه خنثی نموده و آنها را به بد ترین حالت به سزای اعمال شان برسانند، چنانچه عملیات اخیر نیرو های دفاعی و امنیتی افغان در ولسوالی مارجه ولایت هلمند ، توره بوره ولایت ننگرهار و مرکز و ولسوالی های کندز شاهد این ادعا میباشد. 
درحمله پولیس به «جنبش رستاخیز تغییر»  9 کشته و زخمی و 11 تن دیگر بازداشت شذدند - اسپوتنیک افغانستان
درحمله پولیس به «جنبش رستاخیز تغییر» 7 کشته و زخمی و 11 تن دیگر بازداشت شدند

آقای وزیری در اخیر میگوید که اردوی ملی به عنوان نیروی دفاعی کشور با تمام توان، حاضر به هر نوع قربانی برای تامین امنیت و آرامش مردم بوده و به خاطر ازبین بردن این تروریستان عزم و اراده قوی دارند.
این در حالیست که شب گذشته در نتیجه درحمله پولیس به «جنبش رستاخیز تغییر»۷ کشته و زخمی و ۱۱ تن دیگر بازداشت شدند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала