اطاق اسرار آمیز هیتلر پیدا شد

© Sputnikاطاق اسرار آمیز هیتلر پیدا شد
اطاق اسرار آمیز هیتلر پیدا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آدولف هیتلر و تالار اسرار او : دربونس آیرس پایتخت ارجنتاین یک ذخیره گاه مخفی از آثار نازی ها را کشف نمودند .

به گزارش اسپوتنیک، در پایتخت ارجنتاین یکی از بزرگترین ذخیره گاه مخفی در تاریخ — ذخیره گاه ادولف هیتلر ، رهبر فاشیست های آلمان را کشف نمودند. این مخفی گاه توسط کارکنان انترپول در جریان جستجو خانه یک کلکسیونر از بوینس آیریس پیدا شد. این کشف بزرگ یکبار دیگر نام رهبر فاشیست ها را که در ارجنتاین پناه برده بود، زنده ساخت.
دراین کلکسیون هفتاد شی از جمله — نشان سینه ادولف هیتلر —مجسمه عقاب که با یک پایه دیزاین شده ، چاقوی شکسته ، ساعت ریگی با نشان فاشیست ها ، زره بین گران قیمت و حتا یک ماشین برای اندازه گیری جمجمه انسان شامل است.
این کلکسیون بتاریخ 8 جون در یک اطاق مخفی در خانه یک شخص کلکسیونر در بونس آیرس پایتخت ارجنتاین پیدا شد. خانه مذکور از جانب محکمه انترپول بررسی گردید. در پشت قفسه کتابها آنها اطاق مخفی را پیدا نمودند.
تا حال روشن نیست که این نمونه ها میتواند تقلبی باشد یا خیر ؟ اما آزمایشات اولیه حاکی از آنست که اشیای بدست آمده توسط یکی از فاشیست های فراری به احتمال زیاد آ بلافاصله بعد از جنگ به آنجا برده شده.
قابل توجه است که یک تعداد از اجناس مذکور با عکس های از آدولف هیتلر که در آن شخص وی با تعدادی از کاگزاران حزب نازی ها دیده میشود ، همراه میباشد.
وزیر امنیت ارجنتاین که به کانال ABC گفت که امکانات تجارتی اثبات دیگر اصالت این اجناس میباشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала