ایران مدارک را که پشتیبانی امریکا از داعش را نشان می دهد به نشر می رساند

© Fotolia / Borna_Mirپرچم ایران
پرچم ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور رئیس سپاه پاسداران ایران گفت، تهران مدارک که مبنی بر پشتیبانی مستقیم امریکا از تروریست های «دولت اسلامی» را نشان می دهد، منتشر می کند.

به گزارش اسپوتنیک، حمید رضا مقدم فر مشاور رئیس سپاه پاسداران ایران در مصاحبه که با راشا تودی (RT) داشت، گفت:- "ما مدارک را که پشتیبانی امریکا از داعش را نشان می دهد منتشر می کنیم، من باید بگویم که این مدارک در متن و یا قرارداد ها نیست، بلکه این مدارک چیزی را نشان می دهد که در عرصه عمل اتفاق افتاده است. این به این معنی است که آنها (امریکا) در کدام مکان ها داعش را کمک کرده است".

تروریست‌های داعش مسجد جامع موصل را انفجار دادند - اسپوتنیک افغانستان
تروریست‌های داعش مسجد جامع موصل را انفجار دادند

نماینده سپاه پاسداران ایران گفت: ایالات متحده امریکا داعش را در بخش های سلاح رسانی، تعمیر و نگهداری سلاح ها، تدارکات و پشتیبانی پزشکی کمک نموده است.

او همچنین گفت: ایجاد کننده داعش خود ایالات متحده امریکا است.

او اضافه نمود:- "علاوه بر این، این یک واقعیت است که داعش توسط امریکا ایجاد شده است و آنها این واقعیت را پنهان می کنند. آنها حتی امروز زمانی که ادعا می کنند، که ایجاد داعش یک کار اشتباه بوده است، نمی خواهند این گروه را از بین ببرند و مبارزه آنها با داعش همچنان یک دروغ محض است".

مصطفی ایزدی معاون ستاد ارتش ایران در 11جون گفته بود، تهران مدارک مبنی بر پشتیبانی مستقیم تروریست ها توسط امریکا را در دست دارد.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала