پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت

© Sputnik / Alexey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت
پوتین بر مقبره سرباز گمنام اکلیل گل گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور روسیه بر مقبره سرباز گمنام در باغ الکساندر در مسکو اکلیل گل گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، دیمیتری مدودوف، صدراعظم روسیه و دیگر مقامات بلندپایه حکومت روسیه، امروز به احترام و یادبود از قربانیان جنگ علیه اشغالگران فاشیست پای بنای یادبود از آنها گل گذاشتند.

این حلقه گل که با یک نوار رنگ‌های بیرق روسیه پوشش داده شده بود و روی آن به خط زرین نگاشته شده بود "به سرباز گمنام از جانب رییس جمهور فدراسیون روسیه"، توسط سربازان گارد افتخار روسیه انتقال داده شد. ولادیمیر پوتین نوار را باز کرد و به رسم احترام به قربانیان سالهای جنگ بزرگ میهنی (جنگ دوم جهانی) تعظیم فرود آورد. با وصف اینکه باران شدید می‌بارید، ولادیمیر پوتین این مراسم را بدون چتر به پایان رسانید.

از روز یادبود در روسیه مطابق با قانون فدرال از تاریخ 13 ماه می سال 1995 بدینسو، تجلیل به عمل می‌آید. جنگ بزرگ میهنی به مدت 1418 شبانه روز ادامه داشت. قربانیان اتحاد جماهیر شوروی در این جنگ بیش از 27 میلیون نفر می‌باشند، که اکثر آنان را افراد ملکی تشکیل می‌دادند.

امروز در سراسر روسیه به یادبود از قربانیان این جنگ، شمع ها روشن شود. قابل یادآوریست که از این روز در کشورهای بلاروس، لتوانیا، استونیا، اوکراین، یالات متحده امریکا و دیگر کشورهای نیز تجلیل به عمل آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала