ترامپ :از ثبت مکالمات و موجودیت آنهاآگاهی ندارم

© REUTERS / Carlo Allegri/File Photoترامپ :از ثبت مکالمات و موجودیت آنهاآگاهی ندارم
ترامپ :از ثبت مکالمات و موجودیت آنهاآگاهی ندارم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ ریس جمهور ایالات متحده امریکا "نمیداند"،که آیا مکالمات وی با مدیر سابق اف بی آی جیمز کومی ثبت شده،اما می گوید که او آنها را ثبت نکرده است.

ترامپ در تویتر خود نوشت"با این همه گزارش های اخیر در مورد نظارت الکترونی،رهگیری، افشای اطلاعات در مورد مردم و نشت غیر قانونی اطلاعات ،من هیچ نمی دانم،که آیا از مکالمات من با جیمز کومی "فیلم"ویا ثبتی وجود دارد یا نه، من چیزی را ثبت نکردیم و چنین ثبت ها نزد من وجود ندارد".

ترامپ و کومی  از ماه می ،پس از آنکه  مدیر اف بی آی را  از کارش برکنار کرد  با هم درگیر اند.قبلآ ترامپ در تویتر خود از منتشر نمودن مکالمات شان کومی را تهدید کرد،و او جواب گفت که خود آرزومند نشر مکالمات است ،اگر آنها نزد ریس جمهور وجود دارند….whether there are "tapes" or recordings of my conversations with James Comey, but I did not make, and do not have, any such recordings.

کومی تحقیقات  اتهام  ترامپ در رابطه با روسیه را رهبری میکرد ،که آنرا هم در کاخ سفید و هم در کرملین رد میکنند.پس از اخراج کومی در مطبوعات فرضیاتی نشت کرد،که ترامپ تلاش ورزید بالای کومی و تحقیقات انجام شده وی فشار وارد کند.با این حال ریس سابق اف بی آی  در جمله بندی دقیق تر معلوم شد وبطور مستقیم  ترامپ را در انسداد از عدالت متهم نکرده اعلام کرد،که این مسئولیت مربوط به سارنوالی میشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала