پیام عیدی رهبر طالبان: تا بیرون شدن بیگانگان جنگ ادامه دارد

© REUTERSTaliban new leader Mullah Haibatullah Akhundzada is seen in an undated photograph, posted on a Taliban twitter feed on May 25, 2016, and identified separately by several Taliban officials, who declined be named
Taliban new leader Mullah Haibatullah Akhundzada is seen in an undated photograph, posted on a Taliban twitter feed on May 25, 2016, and identified separately by several Taliban officials, who declined be named - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر طالبان افغانستان در پیام عیدی خود به امریکا هشدار داد، که طرح افزایش نیروهایش در افغانستان به جنگ پایان نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا به استناد از اسوشیتدپرس، هیبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان افغانستان در این پیام خود که امروز جمعه برای رسانه‌ها فرستاده، وعده داده است، که جنگ در افغانستان تا زمان بیرون شدن کامل نظامیان ناتو از این کشور ادامه خواهد یافت.

معرفی 24 مقام ارشد طالبان در افغانستان توسط «ملا هیبت الله» - اسپوتنیک افغانستان
معرفی 24 مقام ارشد طالبان در افغانستان توسط «ملا هیبت الله»

او در این پیام ظاهرا موانع سخت‌تری بر سر راه مذاکرات احتمالی آینده ایجاد کرده و گفته دولت افغانستان بیش از حد فاسد است و نسبت به بروز یک جنگ داخلی دیگر در کابل پایتخت افغانستان هشدار داده است. این هشدار او یادآورنده وضعیت سال 1992 است زمانی که گروه‌های مجاهدین دولت کمونیست افغانستان را سرنگون کرده و پس از آن سلاح‌هایشان را به سمت یکدیگر نشانه گرفتند و به موجب آن طالبان روی کار آمد.

آخوندزاده همچنین از افزایش حمایت بین‌المللی از طالبان حمایت کرده و گفت: طرف‌های جریان اصلی جهان اکنون تاثیر، مشروعیت و موفقیت طالبان را می‌پذیرند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала