محکمه بلجیم هشت شاهزاده اماراتی را به 15 سال حبس محکوم کرد

© AP Photo / Kamran Jebreiliمحکمه بلجیم هشت شاهزاده اماراتی را به 15 سال حبس محکوم کرد
محکمه بلجیم هشت شاهزاده اماراتی را به 15 سال حبس محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بلجیم یک محکمه 8 تن از شاهزادگان اماراتی را به جرم قاچاق انسان و بدرفتاری با خدمتکاران خود به حبس و جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری میزان، این قضیه در سال 2008 در محکمه‌ی در بلجیم پس از آن گشوده شد که 8 تن از اعضای خانواده سلطنتی النحانیه به مدت چند ماه یک طبقه کامل در هوتل کُنراد بروکسل اجاره کرده و رفتارهایی غیرانسانی و خشونت‌آمیز با 23 خدمتکار خود داشتند؛ در نهایت یکی از خدمتکاران موفق به فرار می‌شود و موضوع را به پولیس بلجیم گزارش می‌دهد.

پولیس بلجیم ضمن اشاره به اینکه بیشتر این خدمتکاران خانم و از کشورهای مختلف افریقایی بودند درباره نحوه بدرفتاری شاهزادگان اماراتی با خدمتکاران خود می‌افزاید: "خدمتکاران مجبور بودند برای انجام امورات و فرمایش‎های شاهزادگان هفت روز هفته و 24 ساعت کار کنند".

در ادامه این گزارش آمده که خدمتکاران مجبور بودند پس‌مانده غذاهای شاهزادگان را بخورند و تنها چند ساعت بر روی زمین و بدون هیچ کمپل و دوشک‌ی می‌خوابیدند؛ برخی از این خدمتکاران هیچ‌گونه سندی برای اجازه کار نداشتند، بنابراین دست‌مزد ناچیزی دریافت می‌کردند و بقیه هم نیز هیچ پرداختی دریافت نمی‌کردند.

این محکمه پس از 9 سال سرانجام این شاهزادگان را به 15 سال حبس تعلیقی و پرداخت 184 هزار دالر جریمه نقدی محکوم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала