سی‌ان‌ان مقاله رابطه تیم ترامپ با شرکت روسی را حذف کرد

© AFP 2023 / Robyn Beckسی‌ان‌ان مقاله رابطه تیم ترامپ با شرکت روسی را حذف کرد
سی‌ان‌ان مقاله رابطه تیم ترامپ با شرکت روسی را حذف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان مقاله تحقیقاتی مجلس سنا درمورد روابط احتمالی تیم دونالد ترامپ با شرکت سرمایه‌گذاری روسی، را از سایت این شبکه حذف کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پورتال انترنتی Buzzfeed، متوجه حذف شدن مقاله و همچنان حذف لینک این مقاله از تویتر، شده است. خبرنگاران این پورتال برای دریافت نظر در این مورد به سی‌ان‌ان مراجعه کردند. پس از گذشت یک ساعت یادداشت ویراستار در سایت ظاهر شد، و کارمندان سی‌ان‌ان لینک آنرا در جواب BuzzFeed برای شان فرستادند. به سوال اینکه چرا این مقاله حذف شده است، هیچ جوابی ارائه نشده است.

در یادداشت آمده است- "این مقاله با معیارهای سرمقاله سی‌ان‌ان مطابقت ندارد، به همین دلیل ما آنرا برداشته ایم. لینک‌های مربوط به آن دیگر کار نمی‌کنند. سی‌ان‌ان از آقای اسکراموچی پوزش می‌خواهد".

به گفته یک منبع ناشناس در کانگرس، در این مقاله کمیته اطلاعاتی مجلس سنای ایالات متحده امریکا در حال بررسی ارتباط آنتونی اسکاراموچی با یک شرکت سرمایه گذاری مستقیم روسی است. آنتونی اسکاراموچی یکی از نمایندگان تیم ترامپ می باشد.

از جمله در این گزارش از دیدار کیریل دیمیتریف، رئیس "صندوق سرمایه گذاری مستقیم  روسیه" با ترامپ "فقط چهار روز قبل از مراسم تحلیف" می گوید. به احتمال زیاد موضوع این دیدار لغو تحریم ها بر علیه روسیه بوده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала