موفقیت های اسپوتنیک در جهان

© Sputnikمدیا موفقیت های اسپوتنیک در جهان
مدیا موفقیت های اسپوتنیک در جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تبادل موفقیت های سپوتنیک با شرکت کنندگان همایش مدینا بریکس در شانگهای.

سرگی کوچکوف معاون اول مدیر مسوول آژانس اسپوتنیک در همایش مدیا کشور های بریکس شرکت نمود که به اساس ابتکار گروپ واحد مدیا شانگهای به تاریخ 25 جون در شانگهای برگزار شد

به گزارش اسپوتنیک، این برنامه روز 25 جون به پیشنهاد گروه رسانه ای سازمان همکاری های شانگهای برگزار شده و به موضوع همکاری های سودمند دوجانبه بین رسانه های گروهی در عصر تکنالوژی های دیجیتالی اختصاص یافت.

سرگی کاچتکوف تجربه کار موفقیت آمیز خبرگزاری سپوتنیک در بازار چین اجرای پروژه هایی در چارچوب همکاری های دوجانبه با رسانه های گروهی چین را برای حاضرین تعریف کرد.

سرگی کاچتکوف در پایان جلسه اظهار کرد: «نشست رسانه کشورهای عضو بریکس به فضایی موثر برای گفتگو بین رسانه های برتر و متحد کردن آنها تبدیل شده است. من اطمینان دارم که فقط با تلاش مشترک می توانیم فضای واحد اطلاعاتی را در چارچوب بلوک بریکس ایجاد کنیم».

علاوه بر این در چارچوب نشست خبرگزاری و رادیوی اسپوتنیک با مدیا گروپ شانگهای موافقتنامه ای امضا کرد. طرفین برای تبادل اطلاعات به زبان انگلیسی و کار روی تقویت همکاری ها در حوزه اطلاعات بین روسیه و چین توافق کردند. همکاری این دو سازمان تا کنون بسیار موفق بوده است.

زیو سین رئیس مدیا گروپ شانگهای با اشاره به این همکاری موفق گفت: «من امیدوارم که امضای موافقتنامه مبنای خوبی برای کسب نتایج پرثمر در همکاری ها در حوزه های مختلف، دیدارهای مختلف و تبادل مشتری باشد».

.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала