تغیرنام روستا به ترامپ برای مبارزه با کمبود تشناب ها

© AFP 2023 / Mandel NganПрезидент США Дональд Трамп
Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این کمپین قبل از سفر صدراعظم هند به ایالات متحده سازمان یافته.

به ابتکار موسسه خیریه بین المللی سولاب ، که با عدم تشناب ها در هند مبارزه می کند، یک روستای کوچک هند را که با کمبود تشناب مواجه است، به نام رئيس جمهور امریکا نامگذاری کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسوشیتد پرس، بسیاری از ساکنان روستای سولابای-ترامپ، هیچ چیزی در مورد رئيس جمهور امریکا نمی دانند. بزرگان این روستا هنگامی که سازمان خیره سولاب وعده داد که تشناب برای شان می سازد حاظر به تغیر نام این محل شدند.

President Donald Trump addresses a joint session of Congress on Capitol Hill in Washington, Tuesday, Feb. 28, 2017, as Vice President Mike Pence and House Speaker Paul Ryan of Wis., listen - اسپوتنیک افغانستان
تولید کاغذ تشناب با تصویر ترامپ در مکسیکو+عکس

در مراسم تغییر نام روستا که در خیابان های آن پرتره های ترامپ نصب شده بودَ، تعداد زیاد از روزنامه نگاران نیز اشتراک نموده بودند. سازمان خیره مردم محلی را آموزش داده بود وقتی که نام سولابای-ترامپ را می شنوند باید «زنده باد» فریاد بزنند.
بنیانگذار موسسه خیره بین المللی سولاب، بیندیشور پاتاک امیدوار است که این کمپین که قبل از سفر صدراعظم هند به ایالات متحده سازمان یافته، برای جذب بودجه ساخت تشناب ها در کشور کمک نماید.
قابل یادأوریست که امروز بیش از ۶۰ درصد از جمعیت هند دسترسی به تشناب ندارند و همه ساله بیش از ۱۴۰ هزار کودک بدلیل نبود بهداشت در این کشور جان خود را از دست میدهند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала