ارتباط دین با تمرین های ورزشی

© Fotolia / MariemluluМолодая мусульманская женщина занимается на тренажере
Молодая мусульманская женщина занимается на тренажере - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان نتیجه گیری نموده اند که باز دید منظم از کلب های ورزشی نیاز مردم به احساسات دینی را جبران مینماید .

به گزارش اسپوتنیک ، دانشمندان افرادی را که بطور منظم در کلب های krossfiter" " — سیستم تمرین نمودن در ایالات متحده " تمرین مینمودند مورد آزمایش قرار دادند.آنها اطلاعات را بطور مستقیم از مشاهدات در سالون های ورزشی و همچنین از نظریات krossfiter ها در مورد تمرین های ورزشی شان جمع آوری نمودند.
جالب است که فضای سنتی که برای ورزش طرح گردیده، به مکان مشترک برای تبادله تجربیات مبدل شده است. krossfiter ها ذاتا افراد خوش برخورد و اجتماعی میباشند.

دانشمند دانشگاه هاروارد کاسپیر تر کویل میگوید ، این جوامع به مسولیت فردی درقبال اقدامات شان تاکید میکنند. دین نیز همین گزینه را ارائه میدهد.
او متوجه شد که بازدید کنندگان ورزشگاه " تعصب و غیرت انجیلی " از خود نشان داده و همیشه به کمک یکدیگر میشتابند.
دانشمند میگوید که انجمن krossfiter ها شباهت زیاد به جوامع مذهبی داراد
دانشمندان همزمان محتوای اطلاعات بادی بیلدر ها را مورد تحلیل و تجزیه علمی قرار دادند. آنها در مورد تمرین های ورزشی شان به عنوان یک "راه فرار از سر و صدای جمیعت" یاد نموده و بسیاری از آنها گفته اند که با وجود بی دینی آنها بطور فعال از واژه های مذهبی استفاده مینمایند.

علاوه بر این به گفته این دانشمند در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا انجمن های موجود است که در ترکیب آموزش آن تمرین های ورزشی با موعظه مذهبی یکجا شامل میباشد. به عنوان مثال سازمان مذهبی RX'd ادعا دارد که "خدا را در زمان ورزش میتوان بیاد داشت. او میگوید ما در حال تمرین در کلب های ورزشی با تبادله آیات از انجیل و کمک با یکدیگر در حقیقت بیاد خداوند می باشیم.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала