تشدید حملات اردوی سوریه به جبهه‌النصره در شرق مشق

© AP Photo / Al-Nusra Front Twitter pageБоевики исламистской террористической организации "Джебхат ан-Нусра"
Боевики исламистской террористической организации Джебхат ан-Нусра - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع سوری از درگیری‌های شدید در حومه دمشق و حملات گسترده قوای مسلح سوریه به مواضع تروریست‌های جبهه النصره در محور عین ترما-جوبر و حملات مجدد رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش در القنیطره خبر دادند.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم، قوای مسلح سوریه مواضع تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های  همپیمانان آنها در محور «عین‌ترما-جوبر» در شرق پایتخت را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

درگیری‌ها میان ارتش و گروه‌های تروریستی در شهرک «عین ترما» در حومه دمشق و در محور «طیبه» محله جوبر تشدید شده است و طیارت سوریه هم تحرکات و خطوط حمایتی آنها را به شدت بمباران می‌کنند که به نابوی شماری از تکفیری‌ها منجر شده است.

در جنوب سوریه هم اردوی رژیم صهیونیستی بار دیگر و برای سومین بار مواضع ارتش سوریه را در حمایت از گروه‌های تروریستی هدف قرار داد.

از شرق سوریه هم خبر می‌رسد نیروهای ارتش با حمایت متحدان خود به عملیات نظامی در مرکز صحرا ادامه می‌دهند به طوری که توانستند منطقه «الضلیعیات» در آستانه منطقه «حمیمه» را پس از هلاکت شماری از تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

از سوی دیگر رسانه‌های وابسته به گروه‌های مسلح از استقرار نظامیان امریکایی در نزدیکی مثلث سرحدی میان عراق، اردن و سوریه در منطقه موسوم به «وادی القذف» به همراه شماری از گروه‌های مسلح مورد حمایت خود خبر دادند. این منطقه یک منطقه صحرایی درنزدیکی سرحدات سوریه با اردن در جنوب در مثلثی است که در مقابل آن منطقه التنف و در آن سوی مرزها یعنی در اردن،‌منطقه الوادی قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала